• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Whoeix: ta ett digitalt. Jag skulle inte lita på tl. Är det positivt så begär att bli undersökt. Jag var in på sjukhuset i veckan pga smärta i äggstock. Vul och hcgprov x 2, men visade sig vara gulkroppen som kändes.

• Helenmedh
    Zelmilainen skrev 2012-07-14 15:46:54 följande:
    spökstreck kan tyvärr stegra och vara olika i styrka, så har det varit alla de senaste fem månaderna med just tl tester (men ja fortsätter använda de då ja gillar de bäst iaf). jag har tagit tre tester de senaste tre dagarna, det är olika styrka på alla de testerna, jag är INTE gravid än. när jag fått positiva streck (fick tidigt mf den gången) med testlagret har de strecken varit annorlunda. har tyvärr ej bilderna kvar på de testerna så jag kan visa.
    Okej, hade jag ingen aning om Men nu vet jag! ;) Ska inte testa förens på bim tror jag. Är det svagt då är jag ju förmodligen inte gravid.. Nu är jag bara på äl+4 och har redan fått spök:.. Testade nämligen på äl+1 bara för att veta om testen ger spök eller inte.. 
  • Zelmilainen
    Helenmedh skrev 2012-07-14 15:51:55 följande:
    Okej, hade jag ingen aning om Men nu vet jag! ;) Ska inte testa förens på bim tror jag. Är det svagt då är jag ju förmodligen inte gravid.. Nu är jag bara på äl+4 och har redan fått spök:.. Testade nämligen på äl+1 bara för att veta om testen ger spök eller inte.. 
    jag var väldigt aktiv här i vintras/tidigare i våras och har lagt upp många tester med olika styrka som ja fått bedömda, men ja va ej gravid en enda gång... hehe
    nehepp...
  • Helenmedh

Z: ja jag kommer ihåg det.. Jag har också lagt ut otaliga test som dom flesta ansågs vara positiva.. Jag var gravid en gång av alla dom ;) helt jäkla skandalöst egentligen.,

• Knasten83

Whoeix: har du så starka plus ska du VERKLIGEN lita på tl!! Tl ger spökstreck som är svaga, inte som dina. Jag hade struntat i att lägga pengar på digitalt!

• linkmamma

Vad dåligt. om det är så borde man ju kunna stämma TL för sveda och värk. Tänk de som försökt i flera år och får att sådant streck, jag skulle bli helt förkrossad....

Men ang de testen..är det rosa???jag trodde spök bara var grå...

• ulricaz
    MammaTillEliasTuvaOchLeila skrev 2012-07-14 15:15:44 följande:
    Ulricaz: när har du bim?
    jag är bim-5.
  • telgebo

Jag har också fått spökstreck på TL. Testade en månad då jag var säker på att jag inte var gravid bara för att och visst fick jag ett väl synligt men svagt streck och någon timme senare mens. Jag litar inte på TL tester alls längre efter den gången.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester