• Whoeix

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skall lägga upp en bild på dagens test ^_^
    huu slog i precis över livmodern på cykeln, bromsade för fort. Men det kan väl inte göra någon skada såhär tidigt? I vecka 4+5?
    Ont gjorde det (såklart) fick ju styret rakt på. Undrar om lördag den 14e är nya fredag den 13e? ;)

• Jennass

Mammatillelias...: wihooo! Nu hoppas jag ändå lite!:) helt otroligt om jag är gravid.. Hade bara sex en gång, och det var tre dagar innan ÄL, sen har jag legat sjuk i halsfluss och käkat kåvepenin!

• Jijii
    satirnine skrev 2012-07-14 11:21:37 följande:
    kul! Stort grattis! Vilken ÄL dag är du på? Ska du ta digitalt? :)
    ♥ Första försöket efter pillerstopp ♥ ÄL 4 juli ♥ BIM 18 juli ♥

Tror att jag är på ÄL+15.. Skippar nog det digitala och tar ett till test om någon dag och hoppas på starkare:)
  • Fru Amer

Jennass: håller tummarna att +:et blir starkare..
    Brukar vara svårt att få med på bild annars om man skulle få så svagt brukar jag tycka

• satirnine
    Jijii skrev 2012-07-14 17:18:49 följande:
    Tror att jag är på ÄL+15.. Skippar nog det digitala och tar ett till test om någon dag och hoppas på starkare:)
    Ja gravid är du ju iaf, det är ju ingen tvekan. :) Grattis igen!
  • Zelmilainen
    linkmamma skrev 2012-07-14 16:19:24 följande:
    Vad dåligt. om det är så borde man ju kunna stämma TL för sveda och värk. Tänk de som försökt i flera år och får att sådant streck, jag skulle bli helt förkrossad....

Men ang de testen..är det rosa???jag trodde spök bara var grå...
    mina har varit svagt rosa med och grå, eller vita lr genomskinliga typ... så ja tyvärr... 
    nehepp...
  • Zelmilainen

jennass: många har fått liknande med cb och det har bara varit spök. jag skulle vänta ett par dgr och testa igen.

nehepp...
  • Whoeix

Här är bild på testet ^_^
    BIM+4 är från idag morse.

Har som sagt i princip inga symptom, men är ju bra tidigt än.
    Slog i livmodern på cykelstyret förut, gjorde ont just då, nu känns det inget direkt.
    Kan det vart farligt tror ni? 
  • skumbanan

Whoeix:  Okej, jag ångrar mej om det där med cb digita :P Grattis!

Fröet ligger nog välinbäddat så att du slog i dej bör inte vara någon större fara. 

Men har du fortsatta blodiga flytningar och smärta åt en äggstock så tycker jag att du ska kräva att göra ett vul. Märkligt att de är så "vrånga" på din kk. Mej tog de in direkt och ska även följa upp även om de såg en uppklarning i livmodern igår.     

• satirnine
    Whoeix skrev 2012-07-14 17:30:44 följande:
    Här är bild på testet ^_^
    BIM+4 är från idag morse.

Har som sagt i princip inga symptom, men är ju bra tidigt än.
    Slog i livmodern på cykelstyret förut, gjorde ont just då, nu känns det inget direkt.
    Kan det vart farligt tror ni? 
    Ja det är ju ingen tvekan om att du är gravid, grattis så härligt! :)

Jag tror inte det är någon fara i så tidigt skede.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester