• miiis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Då var det dags igen...

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-16 07:15:38 följande:
    Alex: jag gissar att ägget släppte den 9e på mig, sj då?
    vet faktiskt inte. fick utslag den 1:e o hade ont i magen i 2 dagar :S
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2012-07-16 07:00:28 följande:
    Alexander: jag ser absolut något!! Annat LOT-nr än de som gav spök? Äl+5 låter ju väldigt tidigt men kanske var äl lite tidigare än du trott?!
    nej det är inte det :S sista stickan. så nu får jag klara mig en vecka om jag inte köper nått på fredag :) kan inte fått det tidigare tror jag. hade en rosa flytning den 9:e och en röd blödning den 10:e samma dag som jag fick positivt äl test
  • Loppan8604
    Angie08 skrev 2012-07-16 08:28:34 följande:
    Är starkare i verkligheten :) 

Från igår-kväll: Detta är samma test när det torkat efter ca. 1 timme. Vad tror ni? Kan det vara plus eller är det ett starkt och rosa spök? 

Ser positivt ut:)
  • Whoeix

Skall få komma in till KK halv två idag, ringde och beklagade mig över hugg och stick på högersidan och min oro. Äntligen tog de mig på allvar!
    De skall göra vul, men trodde det vardör tidigt att se något där. Och blodprov. Så nu håller vi alla tummar för att det INTE är något fel!

• Helenmedh
    Whoeix skrev 2012-07-16 11:54:54 följande:
    Skall få komma in till KK halv två idag, ringde och beklagade mig över hugg och stick på högersidan och min oro. Äntligen tog de mig på allvar!
    De skall göra vul, men trodde det vardör tidigt att se något där. Och blodprov. Så nu håller vi alla tummar för att det INTE är något fel!
    Håller tummarna! Jag inboxade dig i förrgår eller nåt sånt och ha det i åtanke om dominte ser nåt! 

Lycka till! 
  • marengen90

BIM+5 idag och bara negativa tester med testlagrets tester, hur länge skulle ni vänta innan ni tar digitalt?

• Helenmedh
    marengen90 skrev 2012-07-16 11:57:51 följande:
    BIM+5 idag och bara negativa tester med testlagrets tester, hur länge skulle ni vänta innan ni tar digitalt?
    Jag personligen skulle inte lägga ut pengar på digitalt om jag inte fått positivt på annat.. Men om du vill så kan du ta ett nu, du är ju efter bim..  
  • marengen90

Jag har ett digitalt som ligger här hemma men som sagt är dom dyra så vill inte slösa bort den på ett negativt besked..
    Vet inte hur länge ja ska vänta eller om det är något annats om blivit fel i kroppen eftersom testlagrets tester är negativa. Man jagar upp sig för minsta lilla Oskyldig

• Helenmedh
    marengen90 skrev 2012-07-16 12:09:33 följande:
    Jag har ett digitalt som ligger här hemma men som sagt är dom dyra så vill inte slösa bort den på ett negativt besked..
    Vet inte hur länge ja ska vänta eller om det är något annats om blivit fel i kroppen eftersom testlagrets tester är negativa. Man jagar upp sig för minsta lilla Oskyldig
    Jo man gör ju det.. Men om det stillar ditt "begär" ( ;) ) så ta det.. 

Min mens har varit sen några gånger då jag jagat upp mig för att den inte kommer.. Det är så sjukt mycket som verkar vara psykiskt i detta med att göra barn..  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester