• 91jen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack

• Kevin Molly

Äl+7 fick jag svagt positivt som ökades från morgon till kväll +9 va det starkt positivt. Jag vet när jag hade ägglossning. Det är tom olika för varje barn trots samma mamma och pappa.
    Med mitt första flyttad tre dagar (pojke) andra flyttad 11 dagar (flicka) tredje inte flyttad alls (pojke) fjärde flyttad 11dagar (flicka) med flickorna fick jag alltså plus innan ägglossning men slutsatsen vi dragit är att mina flickor varit mindre och pojkarna enligt tabellen. Men sedan är det ju så att bebisen kommer när den själv vill så har man blivit flyttad och fått senare bf skulle jag hå efter det för väntan blir längre annars och bm, förlossning, läkare går efter bf datumet man fått på rul.
    Första kom 3 dagar efter bf enl rul
    Andra kom 4 dagar efter mitt bf
    Tredje kom 1 minut efter bf enligt mig och rul
    Fjärde kom 1 dag efter mitt bf 10 dagar innan rul bf.
    Så det finns inga regler när man kan och inte kan plussa.

• Capiche
    divRa skrev 2012-07-17 07:30:34 följande:
     hej igen damer!
    har ju testat testat testat.. svaga svaga streck på billiga stickor som ska var extra känsliga.. De har inte blivit starkare.. MEN kunde inte hålla mig idag -  och TADAAA!!!!  

Vet inte om jag ska skratta eller gråta (av lycka)..

Höll händena bakom ryggen med ciggen i ena handen och CB i andra. Han fatta ingenting - varför slänger du ett paket cigg på mej?!

Nu ÄR det slutrökt för vi ska få BEBIS!   
    Åååå Grattis!!!! :)
  • Eba

Hej tjejer! Brukar ofta vara här inne och läsa, men har inte bidragit med något själv. Jag hade ett missfall i april, och är nu på tredje försöket efter det. Testade med TL i lördags och fick ett svagt streck. Trodde det var ett spök eftersom det var från ett sånt lot-nr som visat mkt spök för andra. Fick lika svagt streck i söndags och även igår. I morse testade jag med ett digitalt som visade gravid 2-3! Helt otroligt! Får bara hoppas att det går vägen denna gång. Försöker ladda upp en bild via mobilen, men lyckas inte...

• 91jen

Kevin Molly: tack för svaret . Jag sitter och jämför gårdagens kvällstest med dagens morgontest och ser en stegring redan nu. Även fast det är 6 dagar efter ÄL enligt "kalendermetoden". Men jag har fått svaga plus sen förra veckan.

Slutade dock med p-piller nyligen så det här är första försöket, kalendermetoden stämmer med största sannolikhet inte.

• 91jen

Eba: jag testar också med TL. Var står det här numret och vad är det för nummer?

Va konstigt att få svagt och sen 2-3! GRATTIS!

• Trixxy

Misstänker att testlagret har börjat lägga i mindre färg i sina test för det var längesen jag såg någon med starkt positivt innan bim med deras test

• 91jen

Trixxy: det skulle suga. Med tanke på att jag har runt 20 test kvar. Hmmf..

• Eba

Lot-nr står på baksidan av den blå förpackningen, minns dock inte exakt vilket nr det var, kan det ha varit 120517?! Inte hemma nu så jag kan inte kolla. Någon som vet hur man kan göra för att ladda upp bilder från telefonen?

• Meja2011
    Eba skrev 2012-07-17 08:38:58 följande:
    Lot-nr står på baksidan av den blå förpackningen, minns dock inte exakt vilket nr det var, kan det ha varit 120517?! Inte hemma nu så jag kan inte kolla. Någon som vet hur man kan göra för att ladda upp bilder från telefonen?
    Det går inte från mobilen tyvärr=/

Grattis till graviditeten=) konstigt att du plusa svagt med tl men ändå är så pass långt gången ändå=/ 
    Meja 11-11-23
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester