• Zelmilainen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

91jen skrev 2012-07-17 08:16:28 följande:
    Kevin Molly: tack för svaret . Jag sitter och jämför gårdagens kvällstest med dagens morgontest och ser en stegring redan nu. Även fast det är 6 dagar efter ÄL enligt "kalendermetoden". Men jag har fått svaga plus sen förra veckan.

Slutade dock med p-piller nyligen så det här är första försöket, kalendermetoden stämmer med största sannolikhet inte.
    svaga plus med tl har jag fått på alla 40-50 test de senaste 5 försöken, de visar nästan alltid svaga svaga plus. sp tyvärr litar ja ej på de förrän de syns tydligt lr cl digital... :-/

grattis divra!!!
    ausswe skrev 2012-07-17 08:55:46 följande:
    Hej. Någon som kan trixa eller titta på mina

mina bilder?  Är från Äl+10 . Det ena hade jag hållt mig i 3 timmar och det andra i 4. Så svaga, men man ser dem med blotta ögat utan att behöva vinkla dem mot en lampa. Tror nog att det är spökstreck, men hoppet ökar lite då jag inte fått dem på äl+7,8,9.

Tack på förhand 
     precis sådär är det jag menar att de kan se ut... :-/ hoppas hoppas dock att d e nåt.  
    nehepp...
  • Elmiina

Jag vill inte vara någon glädjedödare. Men jag litar verkligen inte på testlagrets svaga streck. Jag har fått de de senaste 5 dagarna utan att det har stegrat. Har BIM idag och mensen lär ju dyka upp ikväll.

• ausswe

Jag tror väl också egentligen att det är spökstreck. Men hoppet väcks lite då jag inte fått det innan denna månaden trots ett 10-tal test. Har inte några symtom denna månaden heller, brukar bli rejält skengravid. :) Får se lite senare. Ska försöka hålla mig i fyra timmar nu och ta ytterligare ett test.

• Capiche
    ausswe skrev 2012-07-17 11:33:32 följande:
    Jag tror väl också egentligen att det är spökstreck. Men hoppet väcks lite då jag inte fått det innan denna månaden trots ett 10-tal test. Har inte några symtom denna månaden heller, brukar bli rejält skengravid. :) Får se lite senare. Ska försöka hålla mig i fyra timmar nu och ta ytterligare ett test.
    Håller tummarna på stegring!
  • Trixxy

Är på äl+4 och börjar känna mig negativ igen...

Tappen känns hög hög öppen,som vanligt,de vanliga mjölkiga flytningarna är här som vanligt .allt känns som vanligt med andra ord som det har gjort alla andra 7 månaderna!faaaan!

• Zelmilainen
    ausswe skrev 2012-07-17 11:33:32 följande:
    hoppas som sagt vi har fel... jag har 6 tester hemma från de senaste 6 dgr, varav 5 torkat, styrkan är olika i alla streck, men ingen stegring utan upp och ner. om jag har som sagt förbrukat 40-50 tester sen början av året och alla har sett ut så... :-/ men håller tummen för oss alla gör ja för det
    nehepp...
  • FrökenIda

Jag har också erfarenheter av att testlagrets är svåra att tyda. Dock så har jag sett skillnad. De har varit helt blanka för mig när jag inte varit gravid och fått ett svagt streck när jag varit gravid men fått missfall. 

Bilden jag lade upp är inte testlagrets utan doc morris egna. Men kunde inte fota med glaset i vägen, därför tog jag ut stickan.  

• FrökenIda
    FrökenIda skrev 2012-07-17 10:32:13 följande:

Här är ett exempel på hur det har sett ut... 
    Detta är doc morris test. 
  • FrökenIda
    Trixxy skrev 2012-07-17 11:36:05 följande:
    Är på äl+4 och börjar känna mig negativ igen...
    Tappen känns hög hög öppen,som vanligt,de vanliga mjölkiga flytningarna är här som vanligt .allt känns som vanligt med andra ord som det har gjort alla andra 7 månaderna!faaaan!
    Jag har också extremt mjölkiga flytningar som jag aldrig haft förr ,vad jag vet. 
    Vi får väl hoppas :) 
  • Trixxy
    FrökenIda skrev 2012-07-17 11:39:45 följande:
    Jag har också extremt mjölkiga flytningar som jag aldrig haft förr ,vad jag vet. 

Vi får väl hoppas :) 

Grejen är att jag alltid har dom
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester