• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

divRa skrev 2012-07-17 07:30:34 följande:
     hej igen damer!
    har ju testat testat testat.. svaga svaga streck på billiga stickor som ska var extra känsliga.. De har inte blivit starkare.. MEN kunde inte hålla mig idag -  och TADAAA!!!!  

Vet inte om jag ska skratta eller gråta (av lycka)..

Höll händena bakom ryggen med ciggen i ena handen och CB i andra. Han fatta ingenting - varför slänger du ett paket cigg på mej?!

Nu ÄR det slutrökt för vi ska få BEBIS!   
    Grattis=)
    Meja 11-11-23
  • Capiche
    Eba skrev 2012-07-17 08:12:11 följande:
    Hej tjejer! Brukar ofta vara här inne och läsa, men har inte bidragit med något själv. Jag hade ett missfall i april, och är nu på tredje försöket efter det. Testade med TL i lördags och fick ett svagt streck. Trodde det var ett spök eftersom det var från ett sånt lot-nr som visat mkt spök för andra. Fick lika svagt streck i söndags och även igår. I morse testade jag med ett digitalt som visade gravid 2-3! Helt otroligt! Får bara hoppas att det går vägen denna gång. Försöker ladda upp en bild via mobilen, men lyckas inte...
    Grattis Grattis! :D
  • ausswe

Hej. Någon som kan trixa eller titta på mina

mina bilder?  Är från Äl+10 . Det ena hade jag hållt mig i 3 timmar och det andra i 4. Så svaga, men man ser dem med blotta ögat utan att behöva vinkla dem mot en lampa. Tror nog att det är spökstreck, men hoppet ökar lite då jag inte fått dem på äl+7,8,9.

Tack på förhand 
  • wela1

Hej! Tydligen visade mitt test rester från ett tidigt missfall. Trist men ett bevis på att jag faktiskt kan bli gravid.

• Angie08
    ausswe skrev 2012-07-17 08:55:46 följande:

mina bilder?  Är från Äl+10 . Det ena hade jag hållt mig i 3 timmar och det andra i 4. Så svaga, men man ser dem med blotta ögat utan att behöva vinkla dem mot en lampa. Tror nog att det är spökstreck, men hoppet ökar lite då jag inte fått dem på äl+7,8,9.

Tack på förhand 
    Jag tycker det ser positivt ut :)  
  • FrökenIda
    Capiche skrev 2012-07-17 08:01:06 följande:
    Åååå Grattis!!!! :)
    Åhh grattis!!!! Skrattande
    Jag dyker in här! Blir lika glad varje gång jag ser sådana här bilder.. :)

Så so du beskriver har vi det också. Vi tror kanske vi är gravida då vi plussar så svagt på våra billiga stickor men det blir inte starkare... :/ Jag har ändå låtit det gå flera dagar mellan gångerna jag testar. Sist jag testade var exakt en vecka sedan, tis den 10 Juli. Då fick vi ett likdant svagt rosa streck/skugga som knappt syns på bild och endast i vissa vinklar i rätt ljus.

Jag har oregelbunden mens men tror jag vet när äl var den senaste gången och är isf på BIM+10 nu.
    Fick hopp när jag såg ditt test! Kanske de där billiga stickorna är billiga av en anledning? :P 
    Ska nog köpa ett cb digital, och kanske testa det i slutet av veckan, tror du inte? :) 
  • FrökenIda
    ausswe skrev 2012-07-17 08:55:46 följande:

Tack på förhand 
    Jag ser också streck :)
  • ausswe

tack för svar.. hoppas verkligen... denna månaden gav jag mig på bidrottningsgele och rosenrot. Hoppas att det gjorde så att det funkade.. Försökte mig på att trixa lite själv men fick inte fram ett skit. :( Ska försöka hålla mig lite fler timmar nästa gång. Verkar bara vara omöjligt då jag behöver gå och kissa typ var tredje timme. 

• FrökenIda
    FrökenIda skrev 2012-07-17 10:24:16 följande:
    Åhh grattis!!!! Skrattande
    Jag dyker in här! Blir lika glad varje gång jag ser sådana här bilder.. :)

Så so du beskriver har vi det också. Vi tror kanske vi är gravida då vi plussar så svagt på våra billiga stickor men det blir inte starkare... :/ Jag har ändå låtit det gå flera dagar mellan gångerna jag testar. Sist jag testade var exakt en vecka sedan, tis den 10 Juli. Då fick vi ett likdant svagt rosa streck/skugga som knappt syns på bild och endast i vissa vinklar i rätt ljus.

Jag har oregelbunden mens men tror jag vet när äl var den senaste gången och är isf på BIM+10 nu.
    Fick hopp när jag såg ditt test! Kanske de där billiga stickorna är billiga av en anledning? :P 
    Ska nog köpa ett cb digital, och kanske testa det i slutet av veckan, tror du inte? :) 

Här är ett exempel på hur det har sett ut... 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester