• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack för era åsikter. I verkligheten är det rosa.. Ser dock lite grått ut på bilderna!

Tack för hjälpen meja!!

• Elmiina
    Meja2011 skrev 2012-07-17 13:41:40 följande:
    Knastens bilder 

Sådär såg mina ut för några dagar sen. Nu behöver man inte trixa mina för att de ska synas. Men allt säger endå att det är spökisar i mitt fall :/
  • Lizz89
    Meja2011 skrev 2012-07-17 14:38:11 följande:
    Lizz: jag ser:) från mobilen ser det ganska starkt ut, tror inte spök;)
    Isf är jag bara i v 2+3.. Väldigt tidigt att få positivt.. När jag väntade min dotter så trodde ja att ja plussade i v 4, men enligt ultraljudet så hade ja också plussat i v 2+3. Väldigt lustigt tycker jag.
  • Elmiina
    Lizz89 skrev 2012-07-17 14:31:58 följande:
    Ser ni nått på mina test
    Jag ser något väldigt svagt. Hoppas att det stegrar!
  • Niicesara
    Lizz89 skrev 2012-07-17 14:42:25 följande:
    Isf är jag bara i v 2+3.. Väldigt tidigt att få positivt.. När jag väntade min dotter så trodde ja att ja plussade i v 4, men enligt ultraljudet så hade ja också plussat i v 2+3. Väldigt lustigt tycker jag.
    I vecka 2+3 så kan man inte testa positivt. Det är ju bara 3 dagar efter ÄL.
    Och anledningen till att ultraljudet sa annat är för att din dotter har varit mindre än genomsnittet. :)
  • Lizz89

Ok sista mensen hade jag 30 juni. Måste ha haft ägglossning väldigt tidigt denna månaden då.. Hoppas de stegrar och isf håller sig kvar. Fått 2 missfall tidigare, 1:a slutade i v8 och de andra i vecka 4.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester