• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helen: tycker mig se en stegring;)
    Linkmamma: ett halvt plus haha;) näe det måste väl ha blivit ngt knasigt, maila dem det kommer ifrån

• Trixxy
    linkmamma skrev 2012-07-16 19:43:28 följande:
    Hej idag testade jag mig med clearblue digital +och - och fick ett konstigt resultat. jag lägger upp bilden......

är på äl+ 9Skickar även med bilden från bruksanvisningen

Jag fick så på testet förra månaden och det var negativt
  • Trixxy
    Helenmedh skrev 2012-07-16 19:42:51 följande:
    Nu kommer jag dragandes med mina tester igen.. Haha och jag som skulle hålla mig till bim.. Jo tjena.. Testen är morgon middag och kväll.. Är det någon stegring öht ? 

Tycker strecken sitter lite väl tätt? Det skall väl vara mer mellanrum?
  • Knasten83

Ingen som kan ge mig lite positiva historier eller erfarenheter ang negativa test som bara plötsligt - från en dag till en annan- visar mer än dan innan!?!?!

• sajo0106
    Knasten83 skrev 2012-07-16 20:37:11 följande:
    Ingen som kan ge mig lite positiva historier eller erfarenheter ang negativa test som bara plötsligt - från en dag till en annan- visar mer än dan innan!?!?!
    Jag testade på fredagen med rfsu-testa tidigt och det var neg... på måndagen fick jag ett infall och tog ett från testlagrets som visade svagt positivt... jag kan tycka att det från rfsu BORDE ha varit positivt så det hände väldigt mycket på bara någon dag!
  • Angie08

Knasten: jag fick toknegativt med tl i lördags morgon och igårkväll fick jag plus :) idag plus på cb digital :)
    Hoppas det ger dig lite hopp!

• Niicesara
    Knasten83 skrev 2012-07-16 19:50:27 följande:
    Jag håller på att bli knäpp... Är på äl+7 idag och fick minus, men tror direkt att det e kört!!!!! Fast det e tidigt... Eller? Brukar man se redan nu?
    Ja det är alldeles för tidigt!
    Efter allt man läser så är det i princip omöjligt att få plus 7 dagar efter ägglossningen, dom som säger sig ha fått det har antagligen haft ÄL tidigare än dom trodde.
    Det är just därför som alla rekommenderar att man testar när mensen uteblivit.
    Det är långt ifrån kört än. Som jag skrivit innan - det är kört först när mensen dyker upp, inte innan dess.
  • EQ85
    Knasten83 skrev 2012-07-16 20:37:11 följande:
    mina test, visade streck och inte streck. till äl+9 då jag såg ngt mer....

äl+6

äl+7

äl+8

....och sen äl+9 inom tiden..

och efter............

ALLT är möjligt!!!!!
    idag fick jag denna bilden.

håller tummarna för alla kämpar här inne.Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester