• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gliss: ta inte åt dig, du har ju rätt att det är positivt. Kontrollstrecket är det som är längst till höger. Sen kan meddelanden försvinna i mängden:/ tyvärr håller tummarna för er:)

• Fru Amer

Man bli lika glad varje gång man har ett svagt + efter 3-5 minuter som sedan försvinner efter 20 minuter..

• Loppan8604

Gliss: skrev ja inte till dej??:( då blev de nog något fel. Skrev i alla fall att de va positivt å att ha själv hoppas få ett sådant snart... Väntar på min äl! Hoppas du stannar i alla fall å att du får ditt plus denna månaden:) å välkommen;)

• alexander2011

Lizz89: tyvärr ser ingenting :( prövade o trixa o det syns inte då heller :(

• Loppan8604
    Lizz89 skrev 2012-07-16 17:22:03 följande:
    Ser ni något?? Rfsu testa tidigt och billigatester. eftermiddags urin.

Ser tyvärr inget:(
  • Niicesara
    Gliss89 skrev 2012-07-16 14:01:12 följande:
    Hej !
    Har läst den här tråden i flera månader och följer den flitigt , men har inte tagit chansen att gå med, så jag gör det nu. Glad Vi har försökt sedan september och sedan dess har cykeln sakta men säkert gått ner i antal dagar.
    Fick positivt på ÄL-testet igår em, och fick starka känningar i morse, så tog ett till för skojs skull och fick ett starkt positivt !!  Nu är det bara att mysa på och sen räkna ner till bim. 

Och grattis till alla som har plussat! =)  

Välkommen till tråden. :)
    Bara mys på idag så håller vi tummarna att det tar sig. Är det första barnet?
  • Niicesara
    Trixxy skrev 2012-07-16 15:15:01 följande:
    Det där är väl inte ett positivt test?strecken skall vara lika starka
    Det är ju så positivt det bara kan bli!
    Teststrecket är ju starkare än kontrollstrecket. Antar att Du kollat fel?
  • divRa

Mina damer... vad tror ni? äl + 11. Oredigerad bild. Hoppas det fungerar nu då...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester