• divRa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nytt försök nu då...

oredigerad bild förutom pilarna. inget trix med kontraster och sånt. Svårt att fånga på bild, lite starkare i verkligheten..
  • alexander2011
    divRa skrev 2012-07-16 19:39:18 följande:

Nytt försök nu då...

oredigerad bild förutom pilarna. inget trix med kontraster och sånt. Svårt att fånga på bild, lite starkare i verkligheten..
    det ser väldigt bra ut :) tror du kommer få tydligare imorgon :)
  • Helenmedh

Nu kommer jag dragandes med mina tester igen.. Haha och jag som skulle hålla mig till bim.. Jo tjena.. Testen är morgon middag och kväll.. Är det någon stegring öht ?

• linkmamma

Hej idag testade jag mig med clearblue digital +och - och fick ett konstigt resultat. jag lägger upp bilden......
    är på äl+ 9

Skickar även med bilden från bruksanvisningen

• linkmamma

Lägger upp bilden från ett pluss enligt bruksanvisningen med

• alexander2011
    linkmamma skrev 2012-07-16 19:43:28 följande:
    Hej idag testade jag mig med clearblue digital +och - och fick ett konstigt resultat. jag lägger upp bilden......
    är på äl+ 9

Skickar även med bilden från bruksanvisningen

Vet inte alls hur de funkar men är det inte ett svagt plus???
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-07-16 19:42:51 följande:
    Nu kommer jag dragandes med mina tester igen.. Haha och jag som skulle hålla mig till bim.. Jo tjena.. Testen är morgon middag och kväll.. Är det någon stegring öht ?

Jo jag tror faktiskt det Solig
  • linkmamma

men det är ju ett digitalt test. de kan väl inte visa svagt eller?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester