• Zelmilainen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

FrökenIda skrev 2012-07-17 12:22:45 följande:
    Ja, jag har hört det om testlagrets.. att folk ringt och klagat att de är missvisande. Trist ju! Jag testade även med andra test, så jag hoppas fortfarande på att jag har ett litet knyte i magen.. :)

Känner av grav-symptom som jag gjorde för två månader sen när vi fick mf. Jag har problem med ägglossningar. Har kanske haft fem st endast sedan vi började försöka nov 2010 :/  
    gravsymtom har jag inget för heller då jag fick d d gånger jag ej va gravid heller *L* men alla fungerar ju olika så ja hoppas verkligen du har ej litet frö som gror därinne  
    nehepp...
  • Elmiina
    Zelmilainen skrev 2012-07-17 12:26:44 följande:
    de har gått upp och ner i styrka i 6 dagar och ja tog 40-50 test i våras som såg mer eller mindre likadana ut så jag har inga större förhoppningar :-/
    Förstår de.. man tappar lätt hoppet med dessa tester..
  • Niicesara
    FrökenIda skrev 2012-07-17 12:26:50 följande:
    Ja, så olika det kan vara :) Har också en väninna som inte känt någonting alls när hon blev gravid inte ens långt in i graviditeten när hon fick mage oO Det enda hon hade var lite humör svängningar, :P
    Jag är gravid i vecka 27 nu och känner mig inte gravid för fem öre.
    Jag har alltid trott att alla mår illa, får större bröst, mörka bröstvårtor, stor mage osv men tji fick jag. Skulle jag inte sett bebisen på UL så skulle jag trott att sparkarna bara var lite tarmrörelser. :P
  • FrökenIda
    Niicesara skrev 2012-07-17 12:33:07 följande:
    Jag är gravid i vecka 27 nu och känner mig inte gravid för fem öre.
    Jag har alltid trott att alla mår illa, får större bröst, mörka bröstvårtor, stor mage osv men tji fick jag. Skulle jag inte sett bebisen på UL så skulle jag trott att sparkarna bara var lite tarmrörelser. :P
    hihi vad häftigt ändå! Du har iaf beviset framför dig Skrattande Lycka till med hela graviditeten !
  • Lizz89
    Lizz89 skrev 2012-07-17 12:10:15 följande:
    Vad tror ni. Igår la jag in en bild på mitt test som jag tog på eftermiddagen. Ja kunde ana något men va inte säker på att de kunde vara något. Ni tyckte ju att de såg neg ut. Efter att ni tyckte att de inte syntes något så kollade jag en gång till på testet och såg då heller ingenting. Inbillning tänkte jag. Det är väldigt tidigt att testa sug nu men resgalen som jag är så tog jag ett till i morse. O visst dök det upp ett streck till starkare streck. Hade mens sista dan på juni, lördagen. Tror ja hade ägglossning förra veckan. Hur kan de va möjligt att de visar plus redan nu? Eller är de ett spökstreck ja har fått?? Lägger in bilden om en stund.

• Trolltoka
    Meja2011 skrev 2012-07-17 13:41:40 följande:
    Knastens bilder  

Syns ju rätt tydliga streck! Svårt att avgöra dock om de e färg...
    trolltoka.wordpress.com ~ trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13*
  • Meja2011
    Trolltoka skrev 2012-07-17 13:44:13 följande:
    Syns ju rätt tydliga streck! Svårt att avgöra dock om de e färg...
    JA jag tycker med det, men tycker mig se an svag rosa färg=/ men vet i tusan

Meja 11-11-23
  • Royalgala

...oxå kom mensen.......
    mannen och jag få verkligen skärpa till oss!!
    (vill ju tro på att det är för lite sex som ger utebliven graviditet och inte ägg eller simmare eller att jag är gammal

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester