• chleome

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alltså, hur länge visa ÄL testerna ägglossning normalt? Jag testade nu och jag fick lika starkt eller starkare teststreck i fyra dagar. Däremot på sista dagen hade jag ingen flytning direkt men det var lika starkt som dagen före. Hur ska man tänka?

• Binegar

försök 15. ingenting antar jag. mitt uppe i äl, men maken skadade ryggen illa i förrgår så det blir nog inte humhum....ÅÅÅÅÅÅH.

• mammelie1891

BIM -3, inga tester hemma, har inte skickat efter heller. Hugg i livmodern, ont i bröstvårtorna och illamående till o från... får se om mensen dyker upp eller inte...

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • marengen90

Billiga testers tester visar negativt, eller kanske yber-svagt streck om man anstränger sig till max och har i en speciell vinkel.
    BIM+6 idag, någonting vill ja ha nu. Antingen mens eller positivt test!

• strumpan123

Äl om någon dag...äntligen sen börjar väntan till nästa punkt..igen. Men nu vet jag hur ett spök ser ut iaf...eller hundra. 
    Får jag starka streck igen som jag också fått utan att varit gravid så ska jag ta flera olika test samtidigt..tråkigt men verkar som om jag måste göra så.
    Vill hålla mig ifrån att testa tidigt men jag vet att jag inte kan det :P

• Whoeix
    Tänkte slänga in bild på min stegring ^__^
    Jag vet själv att det är kul och intressant att se, så kan man jämföra sina egna test ;)
    Tog ett innan det första med, på BIM-4, men det var så svagt så det inte ens gick att få med på kort.

Så allt som ser ut som spökisar på TL, behöver inte vara det ;)
    (bim+7 är från imorse) 
  • Jennass

Undrar om någon "hobbykunnig låssas-gyn" vet om plusset brukar bli svagare vid MF? plussade på bim -5 typ, svagt, och nu är jag på bim -2 och plusset har stegrats, men igår hade jag lite bruna flytningar som avtog. Idag är flytningarna tillbaka.. Inget färskt blod än. Det var idag jag testade starkare. Http://brollopsfiguren.blogg.se kan ni ju se mina tester på :) shoot alla hobbygynproffs;)

• Meja2011
    Knasten83 skrev 2012-07-17 15:36:52 följande:
    Meja: ja fy, spökisar kan dra åt pipsvängen!! ;)
    Absolutli ;)

Meja 11-11-23
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester