• Capiche

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Whoeix skrev 2012-07-17 18:12:47 följande:
    Tänkte slänga in bild på min stegring ^__^
    Jag vet själv att det är kul och intressant att se, så kan man jämföra sina egna test ;)
    Tog ett innan det första med, på BIM-4, men det var så svagt så det inte ens gick att få med på kort.

Så allt som ser ut som spökisar på TL, behöver inte vara det ;)
    (bim+7 är från imorse) 
    Åh va roligt se. Hoppas jag också kommer få en sån fin stegring någon dag :)
    tack för du delar med dig !
  • Knasten83

Imorgon är äl+9, då känns det lite mer rimligt att det ska visa ngt ;) men känner på mig att det inte tagit... :(

• Es Mamma

Jennas ditt plus ser helt normalt ut tycker jag.
    När jag själv fått mf så har plusen stegrat en aning i början men sedan hållit sig svaga i typ en vecka tills jag börjat blöda.
    Du ska se att det kommer stegra ännu mer om ett par dagar.

• Jennass

Es mamma: okej, ja det är väl bara att vänta och se antar jag. Har ett CB test kvar som jag ska ta om några dagar, om jag bu inte börjar blöda rikligt innan dess. Jag har väl lite hopp kvar, men det känns inte helt ok :-/

• Hoppas 2013

Har funderat på en sak, kan spökstrecken synas genom genomlysning och vara rosa? Eller är spökstrecken gråa?

• Trixxy
    Niicesara skrev 2012-07-17 12:23:14 följande:
    Varför så negativ?! Du har ju precis haft ägglossning och Du utesluter redan en graviditet.

Du kan ju inte tänka så.

Jag märkte absolut ingen skillnad på min kropp när jag blev gravid. Kändes precis som att mensen var på väg men det var den inte.

Varför ge upp långt innan hoppet är ute?

För att allt är som vanligt nere i grottan

Nån skillnad borde man väl märka om man nu lyckats?...

Fasiken att jag har glömt av hur det var veckan innan bim med barnen,och då syftar jag på grottan
  • Kevin Molly

Lizz89 jag tro det är positivt. Mina tidiga från billiga tester såg precis ut så. Men det har inte blivit ens en antydan till streck på de negativa och då testade jag ett om dagen från äl+1 fick första synliga svaga strecket på äl+7

• Whoeix

Hoppas: de första jag tog syntes bara svagt rosa vid genomlysning. Inte annars ( om man verkliiigen inte letade haha)

• Hoppas 2013

Whoeix; Ja, jag tog ett på BIM-6 och fick då ett rosa MYCKET svagt streck som bara syns när man håller testet framför en lampa. Men har funderat på om det var ett spökstreck eller ett mycket svagt plus.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester