• Friida11

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

petitemoi skrev 2012-07-18 20:52:51 följande:
    Friida11 Tog ett digitalt igår på eftermiddagen som visade ej gravid:( men kände ändå mig skum idag så tog ett från RFSU när jag kom hem från jobb, såg då den svaga skuggan och la upp det, men så som jag har förstått så är CB:s digitala test inte lika känslig som RFSU:s test ( rätta mig om jag har fel).

Vet inte vad jag ska tro:/ upp som en sol ner som en pannkaka. 

Förstår det.. Ja dom e inte lika känsliga och du kanske hade ÄL senare än du tror å därför visar de svagt än.. Men jag tycker du ska ta på morgon urin det är ju bäst när det e tidigt. Så håll hoppet uppe det kan mkt väl vara en bebis som gror i din mage :)
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Meja2011

Jag kanske inte har missat äl iaf=)

För i kväll har jag så sjukt ont i ländryggen, nedre delen av magen, och det lixom strålar nedåt(svårt att förklara), det måste väl ändå vara äl värk?

Meja 11-11-23
  • Fru Amer

Meja: så har jag haft det i 1 1/2 vecka :( bim lördag om inte äl kom senare än vad kag tror, Men tror ikke jag är gravid bara mera xetrema mens symptomer denna månad :(

• Zelmilainen
    sessan1992 skrev 2012-07-18 21:03:58 följande:

vad betyder detta tror ni ? 
    hur de ser ut när man bryter upp testet ska man tyvärr ej bry sig om då de kan vara väldigt missvisande och inget man ska lita på. jag ser strecket tydligt, men hur ser det ut obrutet?
    nehepp...
  • Meja2011
    MammaTillEliasTuvaOchLeila skrev 2012-07-18 21:03:31 följande:
    Meja: så har jag haft det i 1 1/2 vecka :( bim lördag om inte äl kom senare än vad kag tror, Men tror ikke jag är gravid bara mera xetrema mens symptomer denna månad :(
    Ajdå=/  men det kanske bor någon i dig;) kanske därför du har värk. 
    MEn värken jag beskrev, är det "typiskt" vid äl?  
    Meja 11-11-23
  • sessan1992

såhär ser de ut när de inte är uppbrutet, jag tycker att de ser ungefär likadant ut :)
  • Fru Amer

Meja: ja men ja men samma på mig sista 1 1/2 vecka tillbaka.. Plus värre smärta i tuttarna och vågor med illamående..trötthet, yrsel mera än vanligt men börja tror att set inte bor någon där tyvärr.. Just för negativt i går men ha denna värk så
    Länge brukar jag ikke heler ha innan mens :/ och inte såå

• Capiche
    sessan1992 skrev 2012-07-18 21:08:33 följande:

såhär ser de ut när de inte är uppbrutet, jag tycker att de ser ungefär likadant ut :)
    Svårt säga, men tycker mig se ett plus. Vänta någon dag till och ta ett nytt test ;) 
    Håller tummarna på stegring!  
    ~ Tredje försöket / ÄL 29/7 / BIM 11/8 ~
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester