• Angie08

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Cwittra : grattis :)

• cwittra

herreguuuud jag hoppas verkligen att det är ett riktigt plus!!
     och att det inte slutar i missfall som sist. 

• cwittra

Tusen tack!! Jag har ett till test att testa med imorgonbitt, det är ett clearblue men inte digitalt (trodde det var det när jag köpte det)

• petitemoi
    Friida11 skrev 2012-07-18 19:32:11 följande:

Trixade ditt test lite, jag tycker det ser lovande ut. Mina test såg ut så när jag plussade förra veckan.

Tack så jättemycket, ja visst syns det faktiskt nu, åhh vill så gärna. Vilken BIM-dag var du på när testen såg ut så?
  • cwittra

Meja: Helt sjukt! tack! :)
    måste nog testa en gång till ikväll, kan inte hålla miiig.

• Friida11
    petitemoi skrev 2012-07-18 20:12:31 följande:
    Tack så jättemycket, ja visst syns det faktiskt nu, åhh vill så gärna. Vilken BIM-dag var du på när testen såg ut så?

Bim -4/5, när har du bim?
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • petitemoi
    Friida11 Är på BIM +3, det är däför jag är så nojig:/
    Brukar aldrig ha sen mens, aldrig. Så antingen är jag gravid men får knappt utslag på testerna eller så är något skumt:( 
  • Friida11

Om du är på Bim+3 så borde ett digital test visa gravid så testa det tycker jag. Annars kan du ta ett nyy imorgon bitti om du har fler hemma å se om de blivit starkare.

Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • petitemoi
    Friida11 Tog ett digitalt igår på eftermiddagen som visade ej gravid:( men kände ändå mig skum idag så tog ett från RFSU när jag kom hem från jobb, såg då den svaga skuggan och la upp det, men så som jag har förstått så är CB:s digitala test inte lika känslig som RFSU:s test ( rätta mig om jag har fel).

Vet inte vad jag ska tro:/ upp som en sol ner som en pannkaka. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester