• Zelmilainen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sessan1992 skrev 2012-07-18 21:08:33 följande:

såhär ser de ut när de inte är uppbrutet, jag tycker att de ser ungefär likadant ut :)
    just d ja, d va den bilden. ja tycker d syns tydligare när du brutit upp testet. men tyvärr har ja bara hört att man ej ska lita på uppbrutna test. när det ej e uppbrutet tycker ja som sagt tyvärr att d ser ut som cb klassiska spök. :-/ men hoppas verkligen ja har fel om d e så att du vill att d ska va bebis
    nehepp...
  • Friida11
    sessan1992 skrev 2012-07-18 21:08:33 följande:

såhär ser de ut när de inte är uppbrutet, jag tycker att de ser ungefär likadant ut :)

Jag tror defenetivt det är ett plus.. Mitt plus med CB var inte äns så tydligt och jag e gravid så testa ett digital :)
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • linkmamma

Hejsan! idag fick jag ett svagt pluss på rfsu..... bim-

• Zelmilainen
    linkmamma skrev 2012-07-18 21:14:14 följande:
    Hejsan! idag fick jag ett svagt pluss på rfsu..... bim-

bild?
    nehepp...
  • Zelmilainen
    linkmamma skrev 2012-07-18 21:15:44 följande:
    Glömde bilden*L*

den är för suddig, jag ser tyvärr ingenting. ta kortet längre ifrån så du får en annan skärpa.
    nehepp...
  • MammaTillEnStjärna

FruRundberg: Jag hoppas att det inte var något mf då!!! Ta ett test om några dagar igen?...

• Loppan8604

Oj va ni skriver!! Hinner ju inte med;)

Grattis till er som plussat å till er som har otydliga test: hoppas de blir tydligare om några dagar:) till oss som väntar på äl å bim: fan va tiden går sakta!!!!

• Zelmilainen
    Lizz89 skrev 2012-07-18 21:18:09 följande:
    fortfarande svagt, syns vell knappt på bilderna, eller??

tyvärr...
    nehepp...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester