Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Annars brukar jag ha 2-3 dagar.
jag har flytningar nu efter äl. är på äl+8 idag, brukar inte det vara "torrperioden" då?
Det är väldigt olika Alex. Jag hade alltid flytningar innan mens, däremot blev de mer vita (och rikligare) de ggr jag var gravid.
När ska du testa nästa gng? :)
Knasten har du testat idag?
Japp, mensen kom idag. Men försöker se det så att det bara är två-tre veckor till ÄL
ÄL 3/8 så bara på det igen. Mannen lär blir glad iaf
En annan fråga, jag vet, jag borde veta detta efter 4 barn men vill ha er andras åsikter/excellenta kunskaper
Jag har oftast ÄL-sekret ca 3-5 dagar innan jag får SJUKT ont när jag har ÄL, är det då ägget släpper eller?
Eller när släpper ägget? När jag har smärtan?
Jag har försökt kolla med ÄL-tester och förra månaden såg det ut såhär (hade inga ÄL-tester denna månaden att kolla med):
31/5: nästan positivt
1/6: superstarkt
2/6 superstarkt och SUPER JÄTTEONT i magen. Kunde knappt röra mig. Höll i sig i ca 5 timmar + ömma bröstvårtor.
3/6 lite svagare än kontrollstecket
5/6 starkt igen??
Sedan testade jag inte fler ggr. Men ömma bröstvårtor håller i sig ca 5 daggar efter det jag har ont i magen.
Någon som har några åsikter ?? tar tacksamt emot dem!!
31/5: nästan positivt
1/6: superstarkt
2/6 superstarkt och SUPER JÄTTEONT i magen. Kunde knappt röra mig. Höll i sig i ca 5 timmar + ömma bröstvårtor.
3/6 lite svagare än kontrollstecket
5/6 starkt igen??
Sedan testade jag inte fler ggr. Men ömma bröstvårtor håller i sig ca 5 daggar efter det jag har ont i magen.
Någon som har några åsikter ?? tar tacksamt emot dem!!
Royalgala: ja du jag vet inte avd det berodde på :S konstigt det där igentligen :S tog du gravtest efter äl?