• mammelie1891

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar skrev 2012-07-18 11:56:50 följande:
    jag fattar inte, alla verkar ha flytningar så länge?? jag har det i ca 3 - 4 dagar MAX.
    Så länge jag hade denna gång har jag aldrig tidigare haft... et inte om det har med min skrapning att göra..? Obestämd
    Annars brukar jag ha 2-3 dagar.
    Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Niicesara
    Binegar skrev 2012-07-18 11:56:50 följande:
    jag fattar inte, alla verkar ha flytningar så länge?? jag har det i ca 3 - 4 dagar MAX.
    Jag har aldrig haft ÄL flytningar och jag är gravid. Så man behöver inte ha det för att lyckas. :)
  • mammelie1891
    Niicesara skrev 2012-07-18 12:00:24 följande:
    Jag har aldrig haft ÄL flytningar och jag är gravid. Så man behöver inte ha det för att lyckas. :)
    Jag hade aldrig äl-flytningar innan min första graviditet. Sen har det blivit mer o mer för varje gång jag varit gravid... Nu får det snart bli en unge, annars lär jag drunkna i sekret, hahaha! (fan va vidrig jag är..) Cool
    Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Zelmilainen
    Niicesara skrev 2012-07-18 12:00:24 följande:
    i princip alla människor har det (om du syftar på det fertila sekretet), men det kommer ej "ut" för alla, utan för många finns det bara där inne om man "gräver" lite, haha...
    nehepp...
  • alexander2011

jag har flytningar nu efter äl. är på äl+8 idag, brukar inte det vara "torrperioden" då?

• Es Mamma

Det är väldigt olika Alex. Jag hade alltid flytningar innan mens, däremot blev de mer vita (och rikligare) de ggr jag var gravid.
    När ska du testa nästa gng? :)

Knasten har du testat idag?

• Royalgala

Japp, mensen kom idag. Men försöker se det så att det bara är två-tre veckor till ÄLGlad 
    ÄL 3/8 så bara på det igen. Mannen lär blir glad iafTungan ute

En annan fråga, jag vet, jag borde veta detta efter 4 barn men vill ha er andras åsikter/excellenta kunskaper

Jag har oftast ÄL-sekret ca 3-5 dagar innan jag får SJUKT ont när jag har ÄL, är det då ägget släpper eller?
    Eller när släpper ägget? När jag har smärtan?
    Jag har försökt kolla med ÄL-tester och förra månaden såg det ut såhär (hade inga ÄL-tester denna månaden att kolla med):

31/5: nästan positivt

1/6: superstarkt

2/6 superstarkt och SUPER JÄTTEONT i magen. Kunde knappt röra mig. Höll i sig i ca 5 timmar +  ömma bröstvårtor.

3/6 lite svagare än kontrollstecket

5/6 starkt igen??

Sedan testade jag inte fler ggr. Men ömma bröstvårtor håller i sig ca 5 daggar efter det jag har ont i magen.

Någon som har några åsikter ?? tar tacksamt emot dem!!

• alexander2011
    Es Mamma skrev 2012-07-18 12:46:23 följande:
    Det är väldigt olika Alex. Jag hade alltid flytningar innan mens, däremot blev de mer vita (och rikligare) de ggr jag var gravid.
    När ska du testa nästa gng? :)

Knasten har du testat idag?

ja det är väldigt olika, dessa är vita och lite rinnigt. jag kommer inte testa mig förens äl+10 tidigast dvs fredag ananrs blir det på måndag äl+13 får då borde fredagsbeställningen kommit hoppas jag. ska beställa från bastpatest.se denna gången
  • Zelmilainen
    Royalgala skrev 2012-07-18 12:53:27 följande:
    Japp, mensen kom idag. Men försöker se det så att det bara är två-tre veckor till ÄLGlad 
    ÄL 3/8 så bara på det igen. Mannen lär blir glad iafTungan ute

En annan fråga, jag vet, jag borde veta detta efter 4 barn men vill ha er andras åsikter/excellenta kunskaper

Jag har oftast ÄL-sekret ca 3-5 dagar innan jag får SJUKT ont när jag har ÄL, är det då ägget släpper eller?
    Eller när släpper ägget? När jag har smärtan?
    Jag har försökt kolla med ÄL-tester och förra månaden såg det ut såhär (hade inga ÄL-tester denna månaden att kolla med):

31/5: nästan positivt

1/6: superstarkt

2/6 superstarkt och SUPER JÄTTEONT i magen. Kunde knappt röra mig. Höll i sig i ca 5 timmar +  ömma bröstvårtor.

3/6 lite svagare än kontrollstecket

5/6 starkt igen??

Sedan testade jag inte fler ggr. Men ömma bröstvårtor håller i sig ca 5 daggar efter det jag har ont i magen.

Någon som har några åsikter ?? tar tacksamt emot dem!!

ältester ger utslag på flera olika hormon, och de flesta får i princip alltid nåt utslag, oavsett när de testar i måpnaden. strecken kan variera i styrka. va ja vet ska man utgå från första positiva ältestet och sen när det är svagare igen är äl över helt enkelt.
    nehepp...
  • alexander2011

Royalgala: ja du jag vet inte avd det berodde på :S konstigt det där igentligen :S tog du gravtest efter äl?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester