• Royalgala

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-07-18 12:57:06 följande:
    Royalgala: ja du jag vet inte avd det berodde på :S konstigt det där igentligen :S tog du gravtest efter äl?
    Ja jag tog gravtest den 6/6 och det var negativt.

Men jag försöker utgå från att ägget släpper då jag har sjukt ont helt enkelt.
    Har hört att det är vätska från äggblåsan som kommer ut i buken och spänner?!

men säger man inte att ägget släpper 24-48 timmar från första positiva ÄL-testet? har läste det i denna tråden tror jag. Då stämmer det ju med smärtan från första positiva testet?

ÅH vad klyddigt.
    varför kan man bara inte ha sex och bli gravid när man verkligen VILL det och annars är man infertil när man INTE vill. MKT lättare haha.
  • Zelmilainen
    Royalgala skrev 2012-07-18 13:04:08 följande:
    Ja jag tog gravtest den 6/6 och det var negativt.

Men jag försöker utgå från att ägget släpper då jag har sjukt ont helt enkelt.
    Har hört att det är vätska från äggblåsan som kommer ut i buken och spänner?!

men säger man inte att ägget släpper 24-48 timmar från första positiva ÄL-testet? har läste det i denna tråden tror jag. Då stämmer det ju med smärtan från första positiva testet?

ÅH vad klyddigt.
    varför kan man bara inte ha sex och bli gravid när man verkligen VILL det och annars är man infertil när man INTE vill. MKT lättare haha.
    just därför man ska utgå efter första positiva testet och ej de andra om man skulle få flera
    nehepp...
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-07-18 13:08:52 följande:
    Ingen? Knasten, du är väl en hejare på att trixa? ;)

jag kan :) vilken bild vill du ha hjälp med?
  • Helenmedh

Åhh alex :) jag la upp den vid sex imorse så antar att den ligger några sidor bak :) kan tyvärr inte maila den eftersom kag inte har den kvar på mobilen

• Meja2011

Humm funderar på om jag kan ha missat äl:/ slutade med pergotime den 12/7, den 15/7 var min temp 36,1, det var även då jag fick äl sekret, sen efter har tempen legat på 36,8. Kan den ha varit då den 15:e?

• Tessan1980
    Meja2011 skrev 2012-07-18 13:51:24 följande:
    Humm funderar på om jag kan ha missat äl:/ slutade med pergotime den 12/7, den 15/7 var min temp 36,1, det var även då jag fick äl sekret, sen efter har tempen legat på 36,8. Kan den ha varit då den 15:e?
    Har du gått på pergo innan? När jag tog det de första månaderna så fick jag ÄL 9 dagar efter sista tabletten! Började på det nu i Juni igen och fick då ÄL 7 dagar efter sista tabletten!!! Har inte kört med temp dock.. tycker nämligen 3 dagar efter är lite få dagar!!!
  • Meja2011

Oja, i 6 år ;) har aldrig haft så tidigt som 3 dagar utan alltid legat på mellan 6-8 dagar, tycker själv det låter är tidigt:/

• Tessan1980
    Meja2011 skrev 2012-07-18 14:31:38 följande:
    Oja, i 6 år ;) har aldrig haft så tidigt som 3 dagar utan alltid legat på mellan 6-8 dagar, tycker själv det låter är tidigt:/
    Aha.. ok.. Inget svar och ge då!! Ha ha..
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-07-18 13:25:33 följande:
    Åhh alex :) jag la upp den vid sex imorse så antar att den ligger några sidor bak :) kan tyvärr inte maila den eftersom kag inte har den kvar på mobilen

jättesvårt att få en bra bild men försökte. visst syns nått

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester