• MrsBond

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tog detta testet tidigt imorse men började blöda/fick "mens" ett par timmar senare... MF? Rynkar på näsan

• Trixxy
    MrsBond skrev 2012-07-18 17:52:32 följande:
    Tog detta testet tidigt imorse men började blöda/fick "mens" ett par timmar senare... MF?

Blöder du mycket?
  • FruIngo

När har/hade du bim?
    Finns ju även dom som har blödningar liknande mens även fast man är gravid. Vänta några dagar o testa igen.
    Men om du är orolig så tycker jag att du ska kontakta gyn.

• sessan1992

Hellu tjejor ! 

gjorde detta testet idag , tycker att jag ser ett svagt streck. Vad tror ni ? 

• petitemoi

Hej är det någon här som skulle kunna kika på ett test www.familjeliv.se/Forum-1-289/m65829086.html

Vet verkligen inte vad jag tror men hoppas hoppas
    Ingen som vill va gullig o hjälpa mig o trixa? Fattar inte själv hur man gör:/
    Känner mig halvdesperat av hoppp haha:)    

• MrsBond
    FruIngo skrev 2012-07-18 18:11:16 följande:
    När har/hade du bim?
    Finns ju även dom som har blödningar liknande mens även fast man är gravid. Vänta några dagar o testa igen.
    Men om du är orolig så tycker jag att du ska kontakta gyn.
    Det är 15 dagar sedan ägglossningen/befruktningen idag, så jag skulle haft mens typ snart.
    Jag fick mensvärk och började blöda imorse... först ljust rött, sedan har det blödit sparsamt hela dagen, ganska ljust rött med lite lite brunaktigt slem i.. men inga klumpar eller levrat blod... ingen slemhinna heller so far.
  • Capiche
    MrsBond skrev 2012-07-18 17:52:32 följande:
    Tog detta testet tidigt imorse men började blöda/fick "mens" ett par timmar senare... MF? Rynkar på näsan

Jag ser plus så gravid är du nog. (tar du ett digital visar det nog gravid 1-2 veckor.) 
    Vänta ett par dagar och se om det börjar blöda mycket eller om det endast blöder lite.
    Man kan blöda fast man är gravid så det behöver inte mena tidigt missfall.
    Håller tummarna!  
  • FruIngo

Lizz89:

Nja, kanske. Men knappt. Har du långt kvar till bim?
    Testa imorgonbitti o se om det stegrat.

• Zelmilainen
    Lizz89 skrev 2012-07-18 18:27:42 följande:
    någon som såg något på mina test som jag tog idag??
    ser inget tyvärr
    sessan1992 skrev 2012-07-18 18:31:29 följande:
    Hellu tjejor ! 

gjorde detta testet idag , tycker att jag ser ett svagt streck. Vad tror ni ? 

ser en svag antydan, men ser ut som cb klassiska spök tyvärr.. :-/
    petitemoi skrev 2012-07-18 18:34:52 följande:
    Hej är det någon här som skulle kunna kika på ett test www.familjeliv.se/Forum-1-289/m65829086.html

Vet verkligen inte vad jag tror men hoppas hoppas
    Ingen som vill va gullig o hjälpa mig o trixa? Fattar inte själv hur man gör:/
    Känner mig halvdesperat av hoppp haha:)    
    strecket ser tyvärr grått ut... :-/
    nehepp...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester