• sessan1992

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

här e en lite tydligare bild, vad tror ni ?
  • petitemoi

Zelmilainen Usch ja det är det jag är rädd för med:/ tack för att du kollade iallafall, men himla onödigt att ett "streck" kommer då :(

• Zelmilainen
    sessan1992 skrev 2012-07-18 19:00:52 följande:

här e en lite tydligare bild, vad tror ni ?
    der ff ut som deras klassiska spök... :-/
    petitemoi skrev 2012-07-18 19:02:20 följande:

Zelmilainen Usch ja det är det jag är rädd för med:/ tack för att du kollade iallafall, men himla onödigt att ett "streck" kommer då :(

det blir så väldigt ofta. för att visa vart det riktiga skulle sitta typ. det finns både vita och grå förutom blå/rosa/röda... :-/
    nehepp...
  • cwittra

Hej tjejer!! Jag tog precis ett test som visar svagt plus, (tror jag) hade äl runt 8-9 har en bild men är inne via mobilen. Vill nån hjälpa mig lägga upp och kanske trixa med den?? Blir tokig, min sambo tyckte att det var ett och ett halvt streck(?!)

• Niicesara
    Trixxy skrev 2012-07-18 17:33:56 följande:
    Jag har nu kommit till det stadiet då jag känner mig fruktansvärt avundsjuk på de som plussar,nåt så fruktansvärt....
    Sen sitter jag och funderar på varför det tar sån tid för oss att bli gravida nu,då vi faktiskt gjort detta 3 gånger förrut och de gångerna gick fort....
    Varför sån tid nu??
    Kan krjsarsnittsärr verkligen hämma såhär mycket?
    Jag önskar och hoppas av hela mitt hjärta och själ att det är vår månad nu.
    Detta tär på mitt psyke,speciellt när man inte vet vad som är fel...
    Jag förstår hur du känner, tro mig! Vi försökte i mer än 4 år och både släkt och vänner fick barn och varje gång ville jag bara gå under jorden.
    Hur många barn har du?
    Kroppen kan faktiskt förstöra mycket för dig med tanke på all stress om att få ett barn. Försök att koppla bort det ett tag och bara ta det som det kommer. Det gjorde vi och det funkade för oss. :)
  • Friida11

Trixade ditt test lite, jag tycker det ser lovande ut. Mina test såg ut så när jag plussade förra veckan.

Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Zelmilainen
    cwittra skrev 2012-07-18 19:54:40 följande:
    Ingen jag kan mejla bild till som kan lägga upp åt mig?
    inboxa din mail...
    nehepp...
  • cwittra

Äsch, sprang till datorn istället! såhär ser mitt test ut:

taget ikväll, kissade max 3tim innan jag tog detta.

Ser ni?
  • Zelmilainen
    cwittra skrev 2012-07-18 19:59:50 följande:
    Äsch, sprang till datorn istället! såhär ser mitt test ut:

taget ikväll, kissade max 3tim innan jag tog detta.

Ser ni?
    syns hur tydligt som helst
    nehepp...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester