• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja: tack gumman men det känns kört, kanske ett försvar?

Åh, har ni myst på nu då? :)
    Jag tempar, vad undrar du över?

• linkmamma

lägger upp mitt svaga pluss med rfsu.. ser själv en stegrning från i går. så nu är jag nöjd.. Är ju trots allt några dagar kvar till bim.

• Meja2011
    Knasten83 skrev 2012-07-19 10:23:11 följande:
    Meja: tack gumman men det känns kört, kanske ett försvar?

Åh, har ni myst på nu då? :)
    Jag tempar, vad undrar du över?
    Ge inte upp än;) jag tror det du;)

Oja=) det har vi.
    Ja hur ter sig tempen innan, på, och efter äl?
    Om jag inte mätte konstigt så i söndags hade jag 36,1, resterande dagar har den legat på 36,8, hade äl igår, och idag ligger tempen på 36,3, är det normalt? 
    Meja 11-11-23
  • Lizz89

Vet att de är tidigt men när jag plussade med min dotter så plussade jag 2+3 enligt ultraljud. Hört andra som plussat så tidigt med. Men ja ska ta ett till test sen fast med cb. Blir de inget så väntar jag några dagar.

• Knasten83

Meja: du bör kolla tempen på morgonen innan uppstigning. Då har man legat stilla i minst 4 timmar och tempenär som lägst. Ungefär samma tidpunkt varje morgon.

Jag har 36.8 innan äl
    37.2 efter äl
    Den dippar ngt vid äggsläppet sen höjs den.
    Den bör alltså bli högre på dej om en dag eller två. För mig höjs alltid tempen efter två dygn efter släppet..

• Angeliic

Hej tjejer - denna gång har även jag testat!  

Vill så gärna låna er ögon!

Dagens test - tagna bara för en liten stund sedan. BIM-4 idag.

Första bilden oredigerad

Samma bild fast redigerad.

Vad tror ni? Har försökt snart i 6 månader och fått missfall 2 gånger så jag hoppas sååå på ett plus och att den lille stannar kvar! (testet är föresten från billigatester.se)

• Niicesara
    Lizz89 skrev 2012-07-19 11:19:14 följande:
    Vet att de är tidigt men när jag plussade med min dotter så plussade jag 2+3 enligt ultraljud. Hört andra som plussat så tidigt med. Men ja ska ta ett till test sen fast med cb. Blir de inget så väntar jag några dagar.
    Man kan INTE plussa i vecka 2+3, det är helt omöjligt. Din dotter har inte varit lika stor som genomsnittet och därför har du trott att du plussat tidigt.
    Det finns dom som gör IVF som vet exakt när det blev till men som ändå blir flyttade och därmed skulle ha plussat innan dom fått tillbaka ägget.
  • Augusti1985

Här är ditt trixade test Linkmamma :)  ser nått svagt där, hoppas på starkare snart :)

• Loppan8604
    Angeliic skrev 2012-07-19 12:10:13 följande:
    Hej tjejer - denna gång har även jag testat!  

Vill så gärna låna er ögon!

Dagens test - tagna bara för en liten stund sedan. BIM-4 idag.Första bilden oredigeradSamma bild fast redigerad.

Vad tror ni? Har försökt snart i 6 månader och fått missfall 2 gånger så jag hoppas sååå på ett plus och att den lille stannar kvar! (testet är föresten från billigatester.se)

Ja ser å tycker de ser väldigt lova de ut!!
  • mammelie1891

BIM -1, idag köper jag nog ett test. Nu kan jag inte hålla mig längre... :-P Min man säger att jag ska köpa ett digitalt så jag/vi slipper analysera, haha!

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester