• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

linkmamma skrev 2012-07-21 14:54:15 följande:
    nä inte där har ritat ut

Varför ser dina test så skrynkliga ut?ser ut som du övergödit dem med urin

Ser inget streck bara skåran där strecket skall vara
  • Trixxy

Såg nu att det var trixabdet som gjorde att de såg skrynkliga ut

• LiLoLaLa
    lovelyangel82 skrev 2012-07-21 14:18:42 följande:
    både jag och sambon blev helt paffa då vi trodde de var för tidigt och testa me tanke på hur svaga strecken var.. man har ju läst om att CB är bättre efter bim...

men de kom minsann upp de här :

vi har tvillingar i släkten (både min mamma och sambons mamma är tvillingar) så sambon frågad om 1-2 menade på att de kunde vara en eller två bebisar 

GRATTIS! Skrattande
  • LisaW111

Bara uppdaterar att här blev det missfall igen :( först mars V7 och nu I juli V5 .. Urk.. På't igen då......

• HejAlice

Nä usch vad jag lider med dig Lisa! Ta hand om er du och mannen!

• Hoppas 2013
    Helenmedh skrev 2012-07-21 14:13:59 följande:
    Ja digitala visade alltså att jag inte var gravid., men men, 13 månaden är inte ute än. 3 dagar till mens.. Annars tar vi oss an försök nummer 14 för att sen fortsätta utredningen nu när kliniken öppnar i augusti efter att dom haft semesterstängt..
    Men digitalt mäter ju på 25 ml, och har man då bara 24, så ger det inte utslag, dumt nog. Så vänta tills efter BIM. :)
  • Knasten83

Jag förstår också hur Niicesara menar men jag syftar på att man inte kan säga till nån annan hur de ska känna och tänka. För trixxy är det lång tid att försöka 8 månader och det är jättejobbigt för HENNE! Sen kvittar ju vad som är normalt.
    Vi påminner varandra ständigt om vilken tur/lycka att vi fått Hedda. Allt annat är bonus!!

• A0508
    Angeliic skrev 2012-07-21 18:02:18 följande:
    NU vågar jag tro det! Solig

BIM-2

Grattis!!!!!!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester