• malin7878

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nicesara: jag vill bara säga att jag förstår vad du menar. Tyckte inte alls att du uttryckte dig som att adoption är ett nederlag. Självklart är det väldigt tufft att kämpa och kämpa. Har man inga barn sedan innan har man en enorm rädsla över att aldrig kunna få ett barn. Har man barn sedan tidigare har man ju fått uppleva glädjen och den underbara känslan.
    Vi kämpade i två år och jag är gravid i vecka 28. Så jag förstår precis hur du menar. .

• Helenmedh

Ja digitala visade alltså att jag inte var gravid., men men, 13 månaden är inte ute än. 3 dagar till mens.. Annars tar vi oss an försök nummer 14 för att sen fortsätta utredningen nu när kliniken öppnar i augusti efter att dom haft semesterstängt..

• lovelyangel82

både jag och sambon blev helt paffa då vi trodde de var för tidigt och testa me tanke på hur svaga strecken var.. man har ju läst om att CB är bättre efter bim...

men de kom minsann upp de här :

vi har tvillingar i släkten (både min mamma och sambons mamma är tvillingar) så sambon frågad om 1-2 menade på att de kunde vara en eller två bebisar

• linkmamma

är det någon som vill slänga ett öga på mina bilder och analysera???*L*

• EQ85
    lovelyangel82 skrev 2012-07-21 14:18:42 följande:
    både jag och sambon blev helt paffa då vi trodde de var för tidigt och testa me tanke på hur svaga strecken var.. man har ju läst om att CB är bättre efter bim...

men de kom minsann upp de här :

vi har tvillingar i släkten (både min mamma och sambons mamma är tvillingar) så sambon frågad om 1-2 menade på att de kunde vara en eller två bebisar

haha vilken rolig grej med 1-2
    grattis  
    Helenmedh skrev 2012-07-21 14:13:59 följande:
    Ja digitala visade alltså att jag inte var gravid., men men, 13 månaden är inte ute än. 3 dagar till mens.. Annars tar vi oss an försök nummer 14 för att sen fortsätta utredningen nu när kliniken öppnar i augusti efter att dom haft semesterstängt..
     håller tummarna för att ert plus kommer snart
  • Lizz89

Linkmamma: tycker de ser grått ut. Sitter med mobilen så de kanske inte syns lika tydligt som på datorn. Håller tummarna för dig iaf.

• EQ85
    linkmamma skrev 2012-07-21 14:38:51 följande:
    är det någon som vill slänga ett öga på mina bilder och analysera???*L*
    jag tycker det ser ut som vita streck tyvärr..

eller ser jag tokigt? 
  • EQ85

hittade detta på nätet. 
    osäker på hur rfsus streck sitter men tycker de sitter för nära.

men du, kan du inte ta en testbild med testerna mot ett fönster. sätt dem på rutan nere vid kanten på fönstert o ta en närbild.
    för då ser man strecken tydligare isf =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester