• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja: jo vi va ganska malliga då men så sa läkaren att pergo dröjer kvar en månad i kroppen så troligtvis va vi hjälpta av den. Ägglossar ju väldigt sällan själv..

Har du pco?

• alexander2011

Lizz89: trixade oxå  :) kanske är det nått där :) ska du testa imorgon igen?
  • alexander2011
    Meja2011 skrev 2012-07-22 22:12:28 följande:
    Ja det var det, med tanke på att det inte tog sig någon gång med exet på 5 år, och så träffar jag min man och vi lyckas två gånger på 7 månader, 1 utan pergo och 1 på första kuren=) Hehe ja du ser=)  vad kroppen är märklig 8 månader med pergo, men så utan pergo funkar det haha;)

Alex; håller tummarna för dig=)

Tack :)
  • Lizz89
    alexander2011 skrev 2012-07-22 22:36:57 följande:
    Lizz89: trixade oxå  :) kanske är det nått där :) ska du testa imorgon igen?
    ja jag tänkte de. får hålla tummarna :) visar de inte starkare i morgon så väntar jag nog ett par dagar :)
  • alexander2011
    Lizz89 skrev 2012-07-22 22:40:41 följande:
    ja jag tänkte de. får hålla tummarna :) visar de inte starkare i morgon så väntar jag nog ett par dagar :)
    tycker jag låter bra det :) ska hålla tumarna för dig imorgon :)
  • sessan1992

Här är mitt test, vad tror ni om detta ?
  • alexander2011

sessan1992: trixade bilden åt dig o visst syns det utan o innan trixningen :) hoppas det blir starkare :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester