• Lizz89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-07-22 22:45:26 följande:
    tycker jag låter bra det :) ska hålla tumarna för dig imorgon :)
    Tack!
  • sessan1992

åh vad snällt att du trixade den :) jag får ta ett test imon igen !!

• Helenmedh

Alex: Jo jag läste det :) Höll mig nykter igår.. Och dina inlägg om att plussa sent får upp hoppet :)

• alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-07-22 22:55:24 följande:
    Alex: Jo jag läste det :) Höll mig nykter igår.. Och dina inlägg om att plussa sent får upp hoppet :)
    Solig duktig du är :) ja geinte upp. så länge mensen håller sig borta så finns hoppet :)
    sessan1992 skrev 2012-07-22 22:52:42 följande:
    åh vad snällt att du trixade den :) jag får ta ett test imon igen !!
    tycker jag  absolut att du ska göra o skulle det inte bli så mycket starkare imorgon så deppa inte för det. i övermorgon är risken störe att det syns nått starkare :)

• Loppan8604

Hej tjejer! Haft fullt upp ida så har inte varit inne så mycket.

Knasten: Tråkigt med mens:( du får avnjuta lite alkohol nu under tiden å hoppas att de e din tur i augusti!

Själv har äl precis varit å ida märkte ja att bröstvårtorna ömmar å att de drar i höger sida vid livmodern ibland. Hoppas att detta e något positivt:) får väll de om den 12-14 dagar. Hoppas hoppas!!

• burningheart

Ligger i sängen och lyckas inte somna. Haft ordentligt illamående tidigare under kvällen, och nu har jag en svag molande värk... Måste sova... :p

• Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-07-22 22:01:35 följande:
    Idag är jag på bim-4 Solig (16 dagar mellan äl o mens)

åhh imorgon kommmer mina gravtester från bastpatest.se :) jag kommer slänga in en bild imorgon kväll efter jobbet för jag hinner inte ta ett test innan jobbet för posten kommer så sent och jag börjar 15 imorgon så runt 21.45 imorgon lägger jag in en bild. åhh snälla, håll tummarna för mig!!!

jag känner absolut ingeting denna gången heller :( men jag hoppas ändå.

Är så glad idag :) sambon kommer hem idag(om några timmar) efter att ha varit borta 16 dagar av 18. åhhh vad jag ska krama om honom!!!!!     
    Håller tummar och tår =)
  • Trixxy

Negativt bim-4 inte meningen att vi skall få syskon till barnen eller?hur mycket/lite sex krävs egentligen?

• Knasten83
    Trixxy skrev 2012-07-23 06:47:40 följande:
    Negativt bim-4 inte meningen att vi skall få syskon till barnen eller?hur mycket/lite sex krävs egentligen?
    undrar också. men jag tror faktiskt inte det har med det att göra. Både du och jag och många av deandra sexar ju på alldeles perfekt, men det är väl så att alla hinder på vägen är emot oss gång på gång. Men en dag ska en liten rackare ta sig förbi och bli en perfekt bebis!!
    www.heddishsaker.blogg.se
  • Knasten83
    Meja2011 skrev 2012-07-22 22:37:39 följande:
    Knasten: jasså gör det? De visste jag inte, ja jag har pcos:/ tyvärr.
    ja, jag har ju också pcos och allt skit som hör där till.. tror nog jag har alla symtom man kan ha av pcos... Gråter
    Hur känner du dig idag? Molande? 
    www.heddishsaker.blogg.se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester