Prematurbarn 2011
Albin kikade ut 20/8 i vecka 32+1.
46 cm & 2466 gram.
Akut kejsarsnitt & blev kvar 3 veckor på Neo.
När kikade ert barn ut? Storlek? Hur länge låg ni inne? Hur går allt nu?
Nyfiken!

Våran lilla kämpe, 1 dag gammal
Albin kikade ut 20/8 i vecka 32+1.
46 cm & 2466 gram.
Akut kejsarsnitt & blev kvar 3 veckor på Neo.
När kikade ert barn ut? Storlek? Hur länge låg ni inne? Hur går allt nu?
Nyfiken!

Usch vad hemskt! Stackars liten. Jag har inte varit med om nåt sånt.
I första hand skulle jag ha ringt sjukrådgivningen. De brukar väl kunna det mesta? Annars skulle jag chansa och ringa till Neo. De kanske kan komma med nåt råd iaf även om ni är utskrivna...
Förstår att du vill hålla koll på henne.. :(
Usch, det låter jobbigt Scorpio. Jag håller med - ring sjukvårdsrådgivningen eller neo. Hoppas att resten av natten gick bra. Kram
På kanal 9 är det nu ett program om för tidigt födda i England om nån vill se...
Pratat med neo o läkaren där nu.
De kunde inte säga vad det kunde vara eftersom de inte såg det själv... Hon mår ju bra nu igen så de tyckte vi skulle avvakta...
Måste verkligen få henne att äta helt o hållet utan amningsnapp nu för det kunde ev bero på att hon får i dig för mkt luft av den. Men det är svårt :/
Hon var snorig för ngn vecka sen, men inget mer än så, så de trodde väl inte direkt på rs-virus men det gick inte att utesluta såklart.
Ska filma nästa anfall om/när det blir...
Man är ju såklart orolig ändå :(
Wockatz: åh synd man missade det då :/
spökplumpen: hon blir som helt vanligt efter anfallen, förutom att hon sover flera timmar. Sen äter hon dock som normalt igen... Kört utan amningsnapp nu så hon sväljer mindre luft, så vi hoppas att det kanske hjälper :)
Wockatz
Hur har operationen gått? Hur lång tid får man vara inlagd efter?
Nu har jag äntligen internet så jag kan börja blogga igen! :) kika gärna in
www.enplusenblirtre.blogspot.com
Har ni bloggar? Det är kul att läsa om andra prematurföräldrars vardag :)
Jag har också en bl