• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • AgnesGN

Tack så mkt! Börjar smälta det nu och inse att jag är lyckligt lottad... =) Algol: Håller tummarna för dig på UL. Du blir superglad vad du än får. Jag väntade mig en och fick en extra. Men det var bara en bonuslycka. =)

• BiLLYshaw

Nu har jag varit på rul och det va en pigg o tillsynes helt frisk liten pojke! :D. Den 28 Juni (nytt BF datum) kommer kanske Sions lillebror :D

• OHs mamma
    BiLLYshaw skrev 2012-01-19 22:27:29 följande:
    Nu har jag varit på rul och det va en pigg o tillsynes helt frisk liten pojke! :D. Den 28 Juni (nytt BF datum) kommer kanske Sions lillebror :D
    Grattis!
  • bejb

har haft en lugn dag idag.. lill*n har varit så försiktig nu i flera dagar så man blir ju nästan lite orolig.. andra dagar igen är det full aktivitet från morgon till kväll..
    ska pröva sjunga lite..då brukar det bli fart på i magen! hoppas det!

• Bumman79
    bejb skrev 2012-01-20 15:31:44 följande:
    har haft en lugn dag idag.. lill*n har varit så försiktig nu i flera dagar så man blir ju nästan lite orolig.. andra dagar igen är det full aktivitet från morgon till kväll..
    ska pröva sjunga lite..då brukar det bli fart på i magen! hoppas det!
    Hehe min mage är lugn hela tiden även om det var full rulle på ultraljudet...jag känner ingenting å går in i v 20 på måndag. Så du kan nog vara lugn....BM sa att de flesta som kommer på RUL inte känner av bebisen..
  • bejb

inatt vaknade jag dock av att det var grym aktivitet i magen!! =) hehe h*n gjorde såna cirkuskonster att jag vaknade av det t.o.m. så allt är väl bara som det ska!
    ska till bm igen på måndag å då får jag lyssna på lilla hjärtat igen!

• Polarlantis

Jag har också sammandragningar...antar jag att det är iaf.Men mina gör ibland ganska så ont. Pratade med bm som bara tyckte att så kan det vara. Även att min mage är så toköm skulle vara normalt...jaha. Bara invänta RUL på måndag så får vi se om allt står rätt till. Jättenervös och oroad...

• MammaEmelie

Grattis till alla som har gjort ul! :D Måste vara en underbar känsla!

Jag har en liten fråga. Det är nämligen så att jag redan har börjat samla på mig lite smått av kläder, men är nu väldigt osäker. Ska man köpa kläder i stl. 50? Med sonen så hade jag bara lite kläder i den storleken till honom, och när han kom ut så var det bara att lägga undan dem och gå direkt till stl 56. Vågar man chansa och skippa att köpa i stl. 50? Eller ska jag köpa något litet bara?  

• Kameleonten
    MammaEmelie skrev 2012-01-21 09:18:44 följande:
    Grattis till alla som har gjort ul! :D Måste vara en underbar känsla!

Jag har en liten fråga. Det är nämligen så att jag redan har börjat samla på mig lite smått av kläder, men är nu väldigt osäker. Ska man köpa kläder i stl. 50? Med sonen så hade jag bara lite kläder i den storleken till honom, och när han kom ut så var det bara att lägga undan dem och gå direkt till stl 56. Vågar man chansa och skippa att köpa i stl. 50? Eller ska jag köpa något litet bara?  
    Det undrar jag också. Vi har köpt några enstaka plagg i stl 50, men känner mig osäker på om viska köpa mer.
  • MammaEmelie
    Kameleonten skrev 2012-01-21 09:23:26 följande:
    Det undrar jag också. Vi har köpt några enstaka plagg i stl 50, men känner mig osäker på om viska köpa mer.
    Ja, eller hur! Vill inte tänka på att behöva shoppa det första man gör, när bebisen kommer ut ;) hehe