• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Norrlandstöus

Ska börja dricka hallonblads the nu ikväll och se om det fungerar., en i min mamma grupp drack det och 24 timmar senare så startade förlossningen och hon hade en underbar förlossning som gick snabbt och enkelt så nu inbillar jag mig att det funkar på mig med fast jag vet att det säkert inte funkar..;) Nån annan som dricker hallonbladsthe?

• EmeelieeA

Jag drack det i ca 2,5 vecka :) men på de sidor jag kollat så hjälper det inte till att starta en förlossning utan hjälper livmodern få bättre sammandragningar under förlossningen och så ska det vara bra vid läkningen och blödningen :)
    Min förlossning gick smidigt och jag blöder inte alls mycket nu 3 dagar efter förlossning!

Jag beställde från ekoexpressen.se då är inte teet utblandat med annat som påsarna hos life.

• Norrlandstöus
    EmeelieeA skrev 2012-05-20 20:22:59 följande:
    Jag drack det i ca 2,5 vecka :) men på de sidor jag kollat så hjälper det inte till att starta en förlossning utan hjälper livmodern få bättre sammandragningar under förlossningen och så ska det vara bra vid läkningen och blödningen :)
    Min förlossning gick smidigt och jag blöder inte alls mycket nu 3 dagar efter förlossning!

Jag beställde från ekoexpressen.se då är inte teet utblandat med annat som påsarna hos life.
    nej har oxå läst att det inte startar förlossningen men skönt att det hjälper till under förlossningen iaf;) har oxå sånt som inte är blandat med annat.,

Skönt med en smidig förlossning!:)  
  • RocketQueen

Jag har druckit hallonbladste en vecka nu. Har också fattat det som att det främst hjälper livmoderna att jobba bättre så att man ska få en lättare förlossning. Sen om det skulle hjälpa till att starta förlossningen så är jag den första att vara tacksam Men man gör ju vad man kan för att få en smidigare förlossning och sen tycker jag faktiskt att det är rätt gott också... Köpte mitt i en hälsokostbutik så det är inte heller utblandat med nåt.

• PetraK

Jag tänkte börja dricka det idag, men sen kom jag på att karln åker och jobbar mån-tis och sen ons-tis, SEN har han semester tills bebben kommer, och jag är fånig och vill inte riskera att sätta igång något när han är borta :P. Även fast det sägs att det inte sätter igång något.. Men när han kommer hem igen då får gärna bebisen titta ut snart! :)

Vecka 37+0 imorrn, den här veckan har varit tung! Börjat svullna i händer och fötter, dålig aptit och värmevallningar, fy sjutton.
    Men tiden går fortfarande fort, så det är ju bra :)...

• Norrlandstöus
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-05-20 21:28:12 följande:
    Operation vräkning påbörjad! Färdknäpp x antal gånger om dagen och basilikate!

LÅter ju super kul! lycka till:D
  • PojkarnasMamma85
    Norrlandstöus skrev 2012-05-20 22:13:02 följande:
    LÅter ju super kul! lycka till:D

Tackar! Hoppas det ger resultat relativt snart!