• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • zenoble

Någon annan som verkligen trott de va på g sen bara har de slutat? Trodde det verkligen skulle bli inatt! Undra om det var någonting eller bara förvärkar..

• PojkarnasMamma85
    zenoble skrev 2012-05-21 06:48:20 följande:
    Någon annan som verkligen trott de va på g sen bara har de slutat? Trodde det verkligen skulle bli inatt! Undra om det var någonting eller bara förvärkar..
    Japp, det har hänt två gånger för mig! Det är så jäkla jobbigt! För mig har det bara varit förvärkar, har haft det i flera veckor nu men blir mer och mer intensivt för varje vecka som går. Men förmodligen så kanske jag öppnar mig väldigt långsamt bara.
  • zenoble
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-05-21 07:24:02 följande:
    Japp, det har hänt två gånger för mig! Det är så jäkla jobbigt! För mig har det bara varit förvärkar, har haft det i flera veckor nu men blir mer och mer intensivt för varje vecka som går. Men förmodligen så kanske jag öppnar mig väldigt långsamt bara.

ja det är säkert samma för mig. blir så frustrerad bara att det bara inte kan komma igång... kände absolut ingenting av detta första graviditeten. Så det är väl bara förvärkar.
  • NinnaBus
    zenoble skrev 2012-05-21 06:48:20 följande:
    Ja, har haft det så ett par gånger...
    Hyfsta regelbundet (ca 15 min mellan) och ont... Men så har det försvunnit efter ett par timmar...
    Antar att det bara varit förvärkar...
    Slapp det med mina två första så detta är något nytt...
  • Speedofsound

Min lilla bebis i magen har bestämt sig för att trycka ut huvud/axlar i ljumsken och samtidigt sträcka ut benen i revbenen. Härligt när man är extremt kittlig i ljumskarna! :)

• bejb

hahah..jag har legat i solstolen idag och ätit iskall glass.. lilla bebisen blev helt vild och skumppade på där inne så hela magen skakade =) fick säkert en liten köldchock mitt i solbadet =))

• Speedofsound

Haha jag har gjort desamma! :D brukar filma när det rör sig som mest och skicka till mamma bland annat :)

• Chriis

någon mer än jag som tycker det känns konstigt att inte kunna raka sig där nere? ser ju inget.. usch, tycker inte om att ha hår där nere hehe

• Chriis

okej, jag är rädd att jag ska skära mig haha..

och tänker bara på förlossningen och om man nu har hår där nere.. tycker verkligen inte om mig själv så.. hur ska man då kunna visa upp sig för någon annan..