• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • PojkarnasMamma85
    fröken01 skrev 2012-06-05 10:57:13 följande:
    Var hos BM igår, och fick ett "sistadatum". Har inget hänt på Midsommardagen, bf +15, sätter de igång det. Känns så långt dit, men samtidigt är det lite lättare att se ett slut!
    Låter skönt att få igångsättning så pass "tidigt" ändå! Här i länet verkar man få gå över ca 2,5-3 veckor innan man sätts igång...hoppas jag slipper vänta så länge. Är på BF-3 idag.
  • Stina 73

Jag har också bf på fredag spännande och se vem som blir först Glad

• fröken01

Åh vad skoj!

Kokade också nappar och en flaska häromdagen, skönt att ha sånt gjort!

Tar ni med napp till bb?

• PojkarnasMamma85

Spännande att så många har bf på fredag!
    Har haft molvärk hela dagen men nu har det övergått till en annan konstig värk...gör sjukt ont och blir bara värre. Som en tryckande känsla framåt typ som går ner i låren, svider en del också...fattar ingenting.

Jag tar med nappar till bb men är inte säkert jag använder de direkt, men drar mig inte för att göra det heller om jag märker att det behövs.

• Chriis

Jag tänkte ta med mig en napp till bb med, dock tror jag inte att det kommer behövas men bättre att ha med fall i fall :)

Dock känner jag mig kluven av vad man ska ha med sig för annat i bb väskan.. Vad har ni packat ner?

• PojkarnasMamma85
    Chriis skrev 2012-06-05 19:10:11 följande:
    Jag tänkte ta med mig en napp till bb med, dock tror jag inte att det kommer behövas men bättre att ha med fall i fall :)

Dock känner jag mig kluven av vad man ska ha med sig för annat i bb väskan.. Vad har ni packat ner?
    Några ombyten till bebis och till dig själv, hygienartiklar, amningsinlägg, amningsbh, tjocka bindor, napp. Mössa till bebisen. Mobilladdare, nåt att läsa.