Polarlantis skrev 2012-06-15 17:51:54 följande:
Många kramar till er som kämpar på på övertid! Och det är inte lite jobbigt flera av er har, lider verkligen med er! HOPPAS SÅÅÅÅ att det blir lite fart, att ett mirakel sker och det sätter igång för er nuuu!!!
var hos BM idag, 6 dagar kvar till bf och det var inte så spännande...magen hade växt till sf 37,5 och ja, det var det hela. Pratade lite om vad som händer framöver OM det inte kommer igång, bra att få veta lite iaf. Andra trista saker händer i min närhet dock, pappa ligger på hjärtintensiven för kontroll, inte kul. Men han mådde bra när vi for hemmåt men man vet ju aldrig vad som sker. Dock skönt att han är där och dom håller koll. Kan vara så att det bäckat igen och han får sätta in en ny stent...får säkert inte veta ngt mer förrens efter helgen...
vad tungt med de oxå när det närmar sig bf:( Håller tummarna för att det går bra och som sagt dom kan ju det där läkarna.,
Hade onda pinvärkar hela kvällen igår med 7 min imellan och sen gick jag och la mig och hoppades vakna av tätare värkar., nehepp sovit bästa natten på länge och inga värkar alls., varken jag eller sambon kan göra annat än att skratta då kroppen bara luras hela tiden., Sen hade en släkting fått för sig att han kommit ut igår så heela kvällen ringde folk och skickade grattis sms., hah .,