EmeelieeA: Känner igen det där med att det känns som man spänner ut magen fast man inte gör det med flit.
Igår kväll var vi på fest hos en kompis. Min man har vit månad, han vill pröva om han förbättrar sig i sin sport om han inte dricker, och jag skulle ju uppenbarligen inte dricka, och jag hade planerat att säga att det berodde på stress (jag mådde dåligt för någon månad sen, med hjärtklappningar, bröstsmärtor, magont osv och det vet dom flesta sen innan), men det var INGEN som frågade varför jag inte drack. Och under kvällen svullnade min mage upp (byxorna satt för tajt, och ändå hade jag gummisnodd istället för knäppningen, och så satt jag framåtlutad i soffan), så det kändes som att alla vrålstirrade på den. Sen ville jag åka hem strax efter elva för jag var trött och svullen, så vi blev dom första som drog.
Så det känns som att många misstänker något nu hehe. Och vi har hört sen innan att snacket går att alla tror att jag kommer vara med barn innan vi flyttar in. Hade kunnat ge mycket för att få höra om dom sa något när vi hade gått hehe :).
Två andra par i våran bekantskapskrets som byggt nytt blev med barn/fick barn precis innan dom flyttade in :P.