• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • bejb

nån om har bra tips mot morgonillamående?
    hjälp.. med denhär farten vet alla om min situation innan veckan är slut.
    mådde såå illa idag då jag kom till jobbet,och jobbar på bageri där det
    finns en massa bullar,sockrigt och luktar så flottigt och blää! blir "mätt"
    bara jag andas..

• Gullgrodan

Har knappt några symtom heller, är i v.6

• mydiamond

Gullgrodan: har du msn där vi kan prata:) Är i samma vecka som du och hade varit roligt att ha kontakt med någon som är det! Säger msn för att jag är mest tillgänglig där på dagarna när jag är på jobbet!

• RocketQueen
    bejb skrev 2011-10-10 13:48:57 följande:
    nån om har bra tips mot morgonillamående?
    hjälp.. med denhär farten vet alla om min situation innan veckan är slut.
    mådde såå illa idag då jag kom till jobbet,och jobbar på bageri där det
    finns en massa bullar,sockrigt och luktar så flottigt och blää! blir "mätt"
    bara jag andas..
    Prova Postafen, man blir galet trött men det hjälper mot illamåendet.
  • PetraK

Honduvet: Det låter som du har en hel del symtom ändå :). Jag har ungefär samma som du. Har mått lite lite illa vid några tillfällen, men inget farligt, och det är lika normalt som att må superilla, man är inte mer eller mindre gravid :). Sen verkar symtomen variera från dag till dag också, jag tror inte du behöver oroa dej :).

• honduvet
    PetraK skrev 2011-10-10 14:35:48 följande:
    Honduvet: Det låter som du har en hel del symtom ändå :). Jag har ungefär samma som du. Har mått lite lite illa vid några tillfällen, men inget farligt, och det är lika normalt som att må superilla, man är inte mer eller mindre gravid :). Sen verkar symtomen variera från dag till dag också, jag tror inte du behöver oroa dej :)
    Okej, skönt att höra! Idag har jag dock rätt mycket känningar i magen :) känns bra! Undra hur jävla länge man kommer gå o oroa sig, ända till den är ute? 
    Det här med graviditet o blivande föräldraskap är ju ett ända stort orosmoment ^^ hehe.

Svar på tråden BF juni 2012