• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • PetraK

Okey, då är jag med. Ber om ursäkt om det var känsligt. Borde tänkt efter innan jag frågade.

Kul med ett syskon till din 5 1/2-åring :). Vilken vecka är du i?

• afromama
    PetraK skrev 2011-10-10 18:12:45 följande:
    Okey, då är jag med. Ber om ursäkt om det var känsligt. Borde tänkt efter innan jag frågade.

Kul med ett syskon till din 5 1/2-åring :). Vilken vecka är du i?
    hej! ingen fara
    jag plussade idag så att jag tror jag är i v 5 bara..
    ahh äntligen ett syskon!

vilken v är du i??
  • PetraK

Härligt :)!
    Jag är i sjätte veckan (5+2 idag)
    Hur mår du då?

• mslandofpromise

afromamma, vi har samma BF

• Gullgrodan

Är i v 7 och har gått upp 2 kg, redan.

• Norrlandstöus
    PetraK skrev 2011-10-08 14:57:29 följande:
    Norrlandstuös: Jag ska "behandla" det som att det är förstoppning. Jag var ute och gick på morgonen, hade vart på toa innan det men ändå. Ursäkta mej nu men nummer två är ju inte som det var innan. Då gick man på toa och så var det klart för en dag eller två, så har i alla fall inte jag längre.
    Så nu ska det ätas mat som motverkar förstoppning!

har inte varit inne på ett tag därför sena svaret;) ja men precis så får jag oxå tänka mycket fibrer och motion:)
  • Norrlandstöus

Igår så berättade jag för min kusin att vi ska ha barn och sa att det inte skulle sägas till någon annan då det är så tidigt.. imorse ringde två ur tjocka släkten och grattade mig och sen har det kommit flera sms från folk så nu vet tydligen alla.. :/ och vi som inte berättat för svärföräldrarna än måste nog skynda oss att göra det så dom inte får höra det från någon annan innan.. jag hoppas det inte blir missfall nu då så jag måste tala om det för hela släkten.. jag som ville hålla på det ett tag till men tji fick jag..

• Gullgrodan

Ok, tidigt att berätta för alla :P

Svar på tråden BF juni 2012