• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • katta87

Hej! 

Hoppar in i gemenskapen.

Plussade oxå i sondags, är i vecka 4+ 2 idag tror jag. BF 16 juni
    Första barnet, 24 år, bor med min man i närheten av GBG

Grattis till alla  

• mydiamond

Msn någon`?:) trevligare att prata där! slipper man vänta så länge, hehe!:P KRamar på er

• mslandofpromise

Jag har också BF runt 16 juni :D

• PetraK

Fipochi: ja molvärken är som mensvärk. Tror inte det är missfall på g, tror det är växtvärk och att tarmarna strular lite.

Afromama: jag mår också bra, molvärk på nätterna till och från, ömma bröst, värk i svanken, trött, lite illamående korta stunder då och då. Men inget illa. Det hör ju till :)

• mydiamond

Jag har också jätte mycket värk i svanken, sen bränner det typ mellan skuldrorna:/
    Magen är dundersvullen, men är väl pga tarmarna, jag hoppas varje dag som går att detta ska gå vägen, fick ju missfall förra gången, så håller en tumme konstant:)
    När ska ni på ert första bm besök?

• PetraK

Jag fick också missfall förra gången så jag är lite orolig med, men det är tydligen lika stor chans att det blir en lyckad grav även om man haft ett missfall. Så vi får hoppas på det bästa :). Ändå vill man inte "fira" för mkt än...

• LyckligaLina
    M karl skrev 2011-10-11 08:44:04 följande:
    Jag har också haft mensvärk känsla denna vecka. Tidigare har jag haft molvärk och lite hugg på sidorna i magen, men nu känns det som ren mensvärk. Är missfall på G eller vad innebär det?
    det står att man kan få mensvärksliknande symptom av att livmodern växer, men jag är ingen expert...
  • bejb

grattis till alla nya på bf listan! nu börjar vi ju bli några! va kul! =)

o gud så trött jag är. igår samma sak..somnade halv7.. vaknade halv 10.. gick och la mig.. och vaknade halv 6 idag.. och nu lika utmattad igen! låter detta bekant?! :)

• PetraK

Ja det är så jag förstått det också. Och molvärk har jag alltid sagt när det molat lite mensvärksliknande... Har haft hugg när jag reser på mej eller nyser, och att det drar i ljumskarna lite också... Hon som jag pratade med på 1177 sa att det är för tidigt för växtvärk, men men... Tror mina tarmar spökar också...

• RocketQueen

Bejb: Haha känner minst sagt igen det där! Det spelar liksom ingen roll hur länge man sover, man vaknar ändå trött och behöver sova middag sen. Jag kan sova tolv timmar, vara vaken fem och sen vila (eller sova snarare) ett par timmar för att sen upprepa allt nästa natt!

Här har illamåendet slagit till rejält minst sagt, äter postafen var tolfte timme men mår ändå illa och har ingen aptit.

Svar på tråden BF juni 2012