• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Lindaf

Fick reda på i förrigår att det tittar ut en liten den 1 juni ! Det ska bli jätte spännande, det är vårat första :) Är 21 nu men hinner fylla 22 innan bebben kommer. Bor med min fästman i Åkersberga.

• PetraK

Verkligen :).
    Jag är nyfiken på hur alla mår?
    Ömma bröst, hugg/stick/molvärk i magen, illamående, huvudvärk osv?

Jag hade ett mf i augusti så jag står och nojar över vad som är normalt och ej...
    Jag har lite molvärk, trött i ryggen och trött överhuvudtaget, kissar mycket, lite huvudvärk. Sen har det stuckit och huggit till några gånger och genast blir jag ju orolig.
    Hur stor risk är det egentligen att få mf en gång till? Ngn som vet statistik?

• Norrlandstöus

jag känner av det så himla mycket så jag har börjat fundera över om det kan vara så att mina förra sena mens var en gravidblödning så jag är lngre fram än jag trodde,, molvärk i magen konstant utan uppehåll, det sticktill och hugger imellanåt speciellt på natten och då vaknar jag och måste upp och äta och gå på toan.. sen illamåendet är till och från har börjat lugna ner sig nu som tur är.. bröstvårtorna är ömma som tusan men inte ont i brösten annars.. men vi får se vad bm säger imorgon..:)

• PetraK

Spännande :) kanske är tvillingar annars ;)

• zenoble

Hej på er, nu är jag i Polen. Ska stanna här en vecka, på tal om att resa tidigt.. Jag blev inte åksjuk på båten, kors i taket! Mår mycket illa annars.. Känner inte så mycket symptom förutom illamåendet och lite molvärk från och till. Ska åka till bangkok den 24okt så det är ju en lite längre resa, lite mer att tänka på med maten osv! men annars är det ju inga problem. Någon annan som har huvudvärk? fy så jobbigt det är.

Undra om någon av oss väntar 2? spännande :)

Är 21 nu och när bebis kommer , bor i kalmar/borgholm Glad

• Trini86

hej hej! hänger mig på här jag också då Glad  grattis till alla! Själv så plussade jag innan helgen, och vår bebis  är beräknat 03.06.2012. Detta är nr 2, men lika spännande som första gångenSkrattande 

• RocketQueen

Jag mår rätt bra, är galet trött och kan somna i stort sett hur tidigt som helst på kvällarna (jobbar natt så i vanliga fall går jag och lägger mig vid 06, igår somnade jag vid 23...) har värk som mest liknar mensvärk till och från och mår lite illa, men inte så att det stör Efter tidigare missfall är  man lite nojjig och tar tacksamt emot alla symptom :p

• bejb

tänkte försäga mig idag att vi ska få bebis..gud vad svårt att hålla sig... har inte ens gått en vecka sen plusset men jobbigt att gå och hålla sig. vi kommer nog snart att berätta för våra familjer tror jag. men inga andra! det blir så tungt om något går fel eller missfall om alla vet..

Svar på tråden BF juni 2012