• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Norrlandstöus
    PetraK skrev 2011-10-02 13:29:30 följande:
    Spännande :) kanske är tvillingar annars ;)

ja det har jag inte ens tänkt på att det kan vara... får så imorgon nu då;)
  • Anne Lisa

Hej alla!

Grattis till alla plus!
    Jag fick mitt efterlängtade plus idag på bim+4. Det är nu fem månader sedan jag fick missfall så jag är också lite nojjig! (lillalyckan). Men denna gång ska det gå bra! 

Jag är så ruskigt glad att jag knappt vet vad jag ska skriva! Får återkomma med något mer konstruktivt imorgon!

Kram till alla

• OHs mamma

Hej!
    Får jag vara med?

Fick ett härligt + igår kväll som jag bekräftade med ett cb digital idag
    Vår älskade son på dryga 20 månader ska bli storebror!!! BF 12 juni 2012

• OHs mamma

Oj...såg visst nu att denna tråd ligger under "Första barnet", då kanske jag inte har nåt här att göra....Foten i munnen

• RocketQueen
    OHs mamma skrev 2011-10-02 19:02:43 följande:
    Oj...såg visst nu att denna tråd ligger under "Första barnet", då kanske jag inte har nåt här att göra....Foten i munnen
    Tror inte att det spelar någon roll, är rätt säker på att det finns fler här som har fler barn
    Välkommen
  • tm78

Jag mår oförskämt bra. Så bra så att jag hela tiden är orolig för att jag inte längre är gravid... Men jag försöker så gott jag kan att inte bekymra mig... Lite tröttare än vanligt är jag nog, och så kissar jag ofta - men det gör jag i vanliga fall också. Brösten är lite ömma, men inte alla dagar. På kvällarna så händer det att jag känner mig svullen och uppblåst i magen - men det är inte heller alla dagar. Inte just nu tex.

Jag var på läkarbesök i fredags och då var jag i alla fall fortfarande gravid så jag håller tummarna för att jag bara är lyckligt lottad som mår så bra...

@Skruttens mamma: Det är bara bra att det inte bara är "första barnet-folk" här - vi kan förmodligen behöva några lite mer erfarna som kan lugna oss när vi sönderanalyserar symptom och bekymrar oss för minsta lilla Flört

• OHs mamma

Vad snälla ni är! Då stannar jag!

• PetraK

Skruttens mamma: jag håller med mtt78, vi kan behöva ngn som är lite erfaren annars hetsar vi väl igång varandra här ;).

• OHs mamma
    PetraK skrev 2011-10-02 21:34:15 följande:
    Skruttens mamma: jag håller med mtt78, vi kan behöva ngn som är lite erfaren annars hetsar vi väl igång varandra här ;).
Svar på tråden BF juni 2012