• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • RocketQueen

Nu när vi börjar bli ett gäng, tror ni att det kanske är dags för nån BF-lista så man håller koll på vilka som hänger här? Eller vad tycker ni?

• PetraK

Det tycker jag låter som en bra idé :)

• RocketQueen

Blää vaknade 0545 av att jag mådde illa Kräks Jag som hade tänkt sova till tio iaf! Suck... Jag som pratade så mycket om att jag bara mådde liiite illa och inte hade ont i brösten fick snabbt äta upp mina ord. Brösten ömmar så att jag måste ha sportbh på mig hela tiden!

• Tesssi

Kul att vi börjar bli ett gäng! {#emotions_dlg.flower}

Mina symptom går också lite i vågor. Jag hoppas att vi inte behöver vara oroliga mtt78.
    Det är svårt att slappna av och inte vara orolig tycker jag, trots att jag inte har något MF bakom mig. 

• PetraK

Haha jag har också sport-bh på mej hela tiden, även när jag sover... Har en annan mjuk topp från gina som går an också, men sporttoppen är skönast! Vanlig bh kommer inte på fråga!

• RocketQueen

Haha jag kan ha vanlig behå på mig så länge jag rör på mig, jobbar eller så men är jag hemma så är det sportbehå som gäller

• PetraK

Jag har förövrigt så jäkla svårt att komma till ro på kvällarna, det brukar jag inte ha! Idag skulle jag gå upp 4:25, tror inte jag sovit mer än 2 timmar i natt :(. Senast jag kollade på klockan var 00:45 och det tog bra lång tid att somna efter det med. För varmt, oskön liggställning osv. Snyftade lite för min man och då kom han och satte på lugn musik på telefonen och gosade på min rygg :). Somnade inte bättre för det men det var skönt att bli lite ompysslad :).

• Anne Lisa

God morgon!

Härligt att vakna och veta, japp jag är gravid! Längtar86: Jobbigt att du inte kunde somna :( Hoppas att det går över snabbt eller att det var just i natt, kanske söndagsångest?

De ställde just in mitt tåg till jobbet 06.18 och hänvisar till nästa avgång en timme senare. Så surt! Men jag sitter i alla fall med en kopp kaffe på stationen nu och har det helt ok.

• PetraK

Ne jag jobbade helg så det var ju skönt att det var över. Men kombinationen att jag tog en nap igår efter jobbet, mycket i skallen och att jag var tvungen att sova, det funkade inte.
    Surt med inställt tåg! Börjar problemen redan för dom :P?

Svar på tråden BF juni 2012