Oj, nu har det kommit hit fler i tråden, kul att följas åt i den långa väntan vi har framför oss. Vill att följande veckor ska gå snabbt så vi får berätta för nära och kära, så svårt att hålla tyst men vi ska avvakta till vecka 12 i alla fall innan vi berättar.
Idag har jag haft en sån dag då jag tvivlar väldigt mycket på om jag verkligen är gravid, har inte känt nånting alls mer än lite ömma bröst. Dessutom har jag inte mått illa nån gång och det känns väldigt konstigt, känns annars som att mer eller mindre alla mår illa när de är gravida. Gör man då inte det blir man såklart orolig att något är fel. Hur är det för er andra, mår ni illa?
Längtar86: förstår att du inte vill avslöja för mycket om dig själv här, jag känner samma sak. Man vill ju inte att folk ska hitta denna tråd och upptäcka att man ska ha barn innan man själv har berättat det. Själv har jag bott i Linköping i drygt 3 år. Vi kan ju lära känna varandra senare när vi har avslöjat för alla vi känner. Härligt att de verkade trevliga på Storken, jag hade faktiskt inte hört talas om dem. Spännande med ultraljud, tror att det är först då man förstår att det är på riktigt och att man har en liten inom sig.