Nr 5 skrev 2011-09-28 17:09:19 följande:
Soffifi: Jag har bara hört att man mår mer illa om man väntar en tjej, och jag har 2 killar och aldrig haft halsbränna.. Bara nyfiken..:) Men med första mådde jag illa en kort tid men jag hade lågt blodvärde med och svimmade..kanske inte så konstigt då.
Lillalyckan: Jag fick för många år sedan äta levaxin, minns inte av vilken anledning.. fortsatte inte ta dom. Min Mamma hade tydligen någon slags struma som liten..så därför ville de ta provet idag.
Och om man behöver medicinering så är det viktigt att få det så tidigt som möjligt sa hon.
Ring dit och prata med dom.
Jag har ju ätit Levaxin i fyra år nu så jag kollar ju värdena någorlunda regelbundet. Tror det var därför de inte tyckte att det var någon brådska sist.
Men överlag tycker jag nästan att jag mår för bra, som om att det inte kan stämma att det faktiskt finns nån där inne liksom. Visserligen trött som ett as och i perioder så drar det väldigt mycket i tjejmagen, nästan så att det gör ont. Men jag mår nästan inte illa alls och brösten gör inte ont alls heller som sagt... Men jag kommer nog också att ta ett test till typ nästa vecka för att se om plusset blir starkare