• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • RocketQueen
    Moa Li skrev 2011-11-17 17:01:18 följande:
    Längtar89: Från vilken vecka är UL-bilden?

Min tur att få se bebisen igen i v. 13 om 2 veckor. Tiden går fort, så snart där!
    Åh jag tycker att tiden går såååå långsamt! Har kub på tisdag och är toknervös! Tänk om det inte är någon där inne? Eller tänk om det visar sig att fostret dog i v.6 eller nåt? Nä, jag är livrädd... Så det kan ju vara därför tiden kryper fram för mig... Fattar inte varför jag slösar tid på att oroa mig så mycket, jag kan ju aldrig påverka nåt och det enda som händer är att det tar energi från mig. Men, men, det är inte direkt min starka sida det där. Enligt en av alla mina appar på telefonen går jag in i vecka 13 i morgon så jag har klarat mig upp över den värsta backen iaf... Ååå hoppas allt ser bra ut på tisdag så att jag kan börja njuta ordentligt!
  • rednose

missfall här.. ha det fint o lycka till.

• PetraK

Moa Li: vecka 9+2 var ul-bilden ifrån. Har kub om 13 dagar, längtar efter att se hur mkt lillskiten växt :).

Lillalyckan: vet hur det är, går inte att slå bort, men tiden kommer säkert gå fort :).

• bejb

vi ska också på ultra på tisdag!! är så förväntansfull,men också otroligt ängslig.. tänk om något gått galet eller om det dött t.o.m.? vet inte hur jag skulle hantera något sånt.. :/

• PetraK

Mysigt :) håller tummarna för att det går bra (det gör det säkert) :)

• RocketQueen

Lite skönt att det finns fler som känner likadant... Då är man kanske inte så galen ändå Mannen tycker att jag är lite löjlig, han resonerar mer rationellt att det är ändå inget vi kan veta eller göra nåt åt så varför oroa sig? Åh vad jag önskar att jag funkade så också... Hans liv verkar så mycket enklare

• PetraK

Ja så säger min med, men för min del handlar det nog om kontrollbehov, jag vill ligga steget före. Om det skulle bli missfall så har jag hellre förväntat mej det än ignorerat risken totalt, något sånt... Jag är nog så med allt, jag blir hellre positivt överraskad än besviken...
    Men oron minskade mycket efter ultraljudet i fredags :). Nu är det kub den 30, längtar!!

• RocketQueen

Längtar86: Jag funkar likadant, hellre ett överraskningsbarn än ett överraskningsmissfall om man nu kan säga så... Man är liksom lite rädd för att gå runt och vara glad för att sen känna sig helt lurad om det visar sig vara nåt fel.

Svar på tråden BF juni 2012