• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Polarlantis
    PetraK skrev 2011-11-11 12:44:41 följande:
    Idag har jag gjort ultraljud :). 27,5 mm är bebisen. Vecka 9+4 är jag i och allt såg bra ut :). BF 11 juni :). Sååå glad :)!
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • bejb

längtar86> oj så sköönt! grattis!! vi ska på ultra den 22.11... oh guuuuud va jag väntar!!!! =)

• PetraK

Tack Polarlantis! Hur går det för dej?

Bejb: ja superskönt! Förstår att du längtar! Trodde tiden skulle gå långsamt hit men det har gått fort! :)

• Norrlandstöus
    Idag har jag gjort ultraljud :). 27,5 mm är bebisen. Vecka 9+4 är jag i och allt såg bra ut :). BF 11 juni :). Sååå glad :)!

vad härligt! grattis :D
  • Speedofsound
    Åh vad kul! :) Jag har BF dagen efter dig! :) 
  • Moa Li

Jag har också BF 11 Juni Skrattande

...skönt att ha gått in i v. 10 nu . Tvåsiffrigt iallafall.

• UngMamma92

Va på ultraljud idag, fick reda på att jag är i vecka 7+4, andra barnet nu :) Vill gärna följas åt :)

• PetraK

Moa Li: Ja det är det verkligen! Tiden går fort! :)

• PetraK

Jag fick tummen ur och laddade upp ul-bilderna.
    Här är min lillskit Hjärta. Jag tycker den är tydlig, men för att förtydliga, huvudet är åt höger :).

Svar på tråden BF juni 2012