• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Fru HH

Åh vilken fin lillskit!!!! Stort grattis, måste kännas underbart att ha fått se den lille!!

• PetraK

Jaa det var det verkligen! Känns ju helt overkligt att det är en liten människa i en! Och så känner jag en stark längtan efter den nu, härlig känsla!

• Fru HH

Jag har haft oerhört ont i brösten, börjar lägga sig lite nu....

• Fru HH

Längtar86: Förstår att det måste kännas fantastiskt!! Åh Gud va jag längtar efter mitt VUL nu!! Bara 2dagar kvar!!

• rednose

Jag tror jag har BF 30 juni!
    Plussade idag efter att ha kännt mig gravid sen 1 nov. :) Andra barnet! 

• rednose

Tack!

Men ärligt talat vet jag inte vad jag ska tro nu.

Jag har gjort 4 tester och tog det senaste för en kvart sen. det är kväll här.
    Det kom ut negativt och så gjorde även test nummer 2?!?!
    Läste att falska positiva tester förekommer men är väldigt ovanliga?? Fasen, jag vet inte vad jag ska tro. det pickar och moler lite i magen som det gjort de andra gångerna jag varit gravid... Ååååh! Dröjer innan jag kan få träffa en bm oxå. Vånda!

Vad tror ni? Testerna bprde ju rimligen inte visa hcg om det inte finns i urinen ju? Jag borde vara i vecka 7-8 nu.. 

• Moa Li

Längtar89: Från vilken vecka är UL-bilden?

Min tur att få se bebisen igen i v. 13 om 2 veckor. Tiden går fort, så snart där!

Svar på tråden BF juni 2012