• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • PetraK

Lillalyckan: 5 timmarspass idag, SEN behöver jag inte ha dom där hemska byxorna på en vecka, och när jag kommer tillbaka är den vecka 13 så då tar jag på mej mina mammabyxor och berättar :).

• PetraK

Jag jobbar på en bensinstation. Väldigt trevligt jobb, trevligt folk, dålig lön och jobbiga arbetstider, men det funkar bra nu. När bebisen börjar på dagis måste jag byta till ett 7-16 jobb (mannen jobbar borta varannan vecka) eller plugga till ngt som ger 7-16 jobb, tips mottages mer än gärna!!!

• zenoble

Jag jobbar i skolkök, trivs super bra med att jobba för barn i olika åldrar. Pendlar dock ganska långt nu så hoppas få något lite närmare snart. Vad gör du för nåt? :)

• bejb

Själv jobbar jag på ett bageri här nära hemknutarna, 80%. Blir spännande att se hur länge jag kan jobba.. med tanke på att det är ganska opassliga arbetsuppgifter ibland, kör också ut bröd med bilen.. så det är ganska mycket tunga lyft och spring hit och dit.  Men det går så länge de går!

• Norrlandstöus
    bejb skrev 2011-11-20 09:06:27 följande:
    lite nyfiken på vad ni andra jobbar med/studerar? :)

jag jobbar på ett demensboende och pluggar till undersköterska..mycket tunga lyft :/
  • Speedofsound

Jag jobbar i ett restaurangkök på en livsmedelsfabrik. Inte lika stressigt som på riktig restaurang men ändå mkt spring och slit :/ Värsta är att jag måste upp 4:20 :(

• bejb

ja det är jobbigt att stiga upp så tidigt.. jag  börjar 7 varje dag,förutom fredagar..då börjar jag l 4.00,och väckning 3.00

• OHs mamma
    bejb skrev 2011-11-20 09:06:27 följande:
    lite nyfiken på vad ni andra jobbar med/studerar? :)
    Jag är förskollärare och jobbar på en förskola med för närvarande 5 avdelningar. På min avdelning är vi tre personal och 20 st barn i åldern 1-5 år och vi har uteprofil, dvs är ute väldigt mycket och emellanåt lagar vi även mat i skogen.
Svar på tråden BF juni 2012