• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • AgnesGN
    bejb skrev 2011-11-20 09:06:27 följande:
    lite nyfiken på vad ni andra jobbar med/studerar? :)
    Jag jobbar som förskollärare på en avdelning med barn mellan 1-2 år. Mycket lyft och bärande. Men älskar mitt jobb med de små sötisarna... =)
  • Fru HH

Jag jobbar som fristående hudvårdskonsult, bestämmer min vardag helt själv. Älskar det!!

• Speedofsound

Åh vad jag skulle vilja ha ett jobb jag älskar och trivs med! Nu är jag mest kvar för att jag inte har någon annan stans att ta vägen innan BF. Åh, blir så deppig :/ finns ju knappt några jobb häromkring!

• EmeelieeA
    bejb skrev 2011-11-20 09:06:27 följande:
    lite nyfiken på vad ni andra jobbar med/studerar? :)
    Jag jobbar på luncherna på en fullsatt restaurang som servitris på dagarna 11-14:30. Står även i kassan lite om det behövs.
    Ska börja testa jobba kvällar också så då blir det ganska långa pass.. Men hoppas på att man ska orka stå så länge! Har lite problem med ryggen sen innan. 
  • Chriis

jag jobbar på en förskola som barnskötare. småbarnsavdelning 1-2 åringar. mycket lyft och bärande tyvärr. men love my job =)

• AgnesGN
    Chriis skrev 2011-11-20 21:32:29 följande:
    jag jobbar på en förskola som barnskötare. småbarnsavdelning 1-2 åringar. mycket lyft och bärande tyvärr. men love my job =)
    Vi verkar tycka lika! =) Det bästa jobbet ever. Men får se hur länge man orkar med ryggen... Börjar redan göra riktigt ont varje kväll...
  • Chriis
    AgnesGN skrev 2011-11-20 21:49:36 följande: