• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • PetraK

Mm verkligen! Men man får försöka koppla bort tankarna på sånt så mkt som möjligt...

Tråkigt Rednose :(! Hoppas det tar sig snart igen!!

• Chriis

har en fråga här.. är det sant att om man får finnar på ryggen, väntar man en pojke då? eller är det bara snack ? :P

• RocketQueen

Det är nog mest skrock Jag har hört att om man får finnar så väntar man en flicka då flickorna "stjäl mammans skönhet" Vi får väl se...

• PetraK

Ngn mer än jag som får panik på åtsittande byxor? Eller ne, byxor över huvudtaget, även om dom knappt sitter åt så ger det en så störande känsla! Spänner och trycker! Jobbat idag och imorrn sen är jag ledig i en vecka och när jag kommer tillbaka till jobbet är det precis 12+0 så då tar jag på mej mina mammabyxor och berättar för mina två kollegor!

• PetraK

I know the feeling :(! Fan va tråkigt det är!

• zenoble

varit på barnkalas idag och kände verkligen hur alla kollade på magen, de som inget vet! Har inte heller något att ha på mig längre, allt sitter ju tajt. Rynkar på näsan

• RocketQueen

Jag har bytt byxor på jobbet, trött på byxor som skaver så nu har jag mammabyxor Tycker att det är helt sjukt obekvämt med kläder som sitter åt just nu! Och nu när jag faktiskt nått v.13 så behöver man ju vara så hemlig längre

Svar på tråden BF juni 2012