• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Polarlantis
    PetraK skrev 2011-11-27 20:30:03 följande:
    Hur går det för er allihopa?
    Jag går inte i vecka 13 imorrn, känns härligt :). Oroar mej till och från för att bebisen inte ska leva men på onsdag ska jag på ul (kub-test) så då får vi veta :). Längtar!!
    STORT lycka till med KUB! Går säkert som en dans! Jag ska på UL (ej kub) på torsdag och är lika nojig som du dock Flört
  • bejb
    PetraK skrev 2011-11-27 20:30:03 följande:
    Hur går det för er allihopa?
    Jag går inte i vecka 13 imorrn, känns härligt :). Oroar mej till och från för att bebisen inte ska leva men på onsdag ska jag på ul (kub-test) så då får vi veta :). Längtar!!
    Här går det bra, hade en liten svacka i förra veckan å fick plötsligt migrän(som jag inte haft sen jag blev gravid,men lidit av tidigare) och började spy och mådde så illa, kombinerat med morgonillamåendet. Men nu känns det bättre igen!
    Går in i vecka 14 imorgon och min mage börjar nog bli riktigt "putig". Ska på julfest till helgen och prova lite klänningar ur garderoben igår och det var endast en jag fick på mig och den döljer verkligen inte magen :) Så jag behöver väl inte säga nånting då jag gör entre på festen ;) heheh
    Förra veckan var vi både på ultra och till bm.. fick höra på hjärtljuden och allt såg jättebra ut! Bebisen utvecklas bra och mår gött!
    Hur är det med er två då? :)
  • PetraK

Bejb: låter inge vidare med migränen och det, skönt att det blev bättre.
    Min mage börjar också bli putig, skönt att inte behöva hymla längre. Och faktiskt svara ja om någon frågar om man är gravid. Kommer kännas skumt.
    Jag ska berätta för min chef idag, skapligt nervös! Inte för reaktionen men för vad jag ska säga, och han är en sån som skojar bort väldigt mycket. Han kommer tex kunna säga "då måste ni bygga ut huset direkt då" (vi har precis flyttat till ett stort hus), eller något sånt, istället för "grattis, va kul"... Inte för att det spelar någon roll. Det kommer nog gå bra :)...

• Norrlandstöus

Var in och lyssnade på hjärtat på den lilla igår:D vilket underbart ljud! inte så länge kvar till rul nu så bara vänta och vänta...:)

• PetraK

Mys Norrlandstuös! När har du rul?
    Jag ska på ul imorrn, kub-test, nervös för hur den lille mår, hoppas bra!

Berättade för chefen idag, han tog det bra, började fundera på hur sommaren ska bli på en gång :P. Åh vad jag längtar efter att få snosa bebis nu!!

• Norrlandstöus

har inte fått kallelsen än men det ska vara mellan 20- 30 december sa dom när jag frågade så det kommer nog snart en inbjudan:) 

åhhh vad jag blir avis.. vill ju oxå se men jag får vänta;) 

• PetraK

Rul blir det första alltså? Hade aldrig orkat vänta så länge :).

• RocketQueen

Elaka foglossning som sätter stopp mitt i julstöket... Har ju massor kvar att göra! Tar det som en ursäkt att äta chokladtomtar och dricka julmust

• Norrlandstöus
    PetraK skrev 2011-11-29 20:50:54 följande:
    Rul blir det första alltså? Hade aldrig orkat vänta så länge :).

nja jag gjorde ett ul i v 5 men då fick jag bara se en fostersäck och ett vit prick som dom trodde var fostret.,  så jag längtar ihjäl mig snart., tur att det snart är dags!:)
  • PetraK

Okey, skönt det :). Det går nog fort! Det har Det har det gjort hittills!

Våran lillfis var 61,5 mm lång, sparkade, och hjärtat slog. Allt såg bra ut :). Vecka 12+2 idag (som väntat) och BF 11 juni :).
    Nu är det officiellt! Så sjukt!! Och skönt!!

Svar på tråden BF juni 2012