• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • RocketQueen

Vi hat fått tid för vårt rul den 4/1 då är jag i vecka 19. Känns som en evighet! Fast ändå inte liksom, konstigt det där, går in i vecka 15 i helgen och då är man helt plötsligt rätt nära 20 och då är man halvvägs! Har en känsla av att det här kommer att gå skrämmande fort...

• LindafrånFinland

Hej! Har BF 1.6.2012 enligt ultraljudet. 3.6 mödrarådgvningen. I Finland får man två ultaljud gratis. Första i ca. i v.12 andra i ca. v 20.
    Så jag har ett bakom och ett framför.
    Känner mig trött av denna graviditet. Hoppas bli piggare och orka träna igen och umgås me min partner.

• missanmy

Hej alla!!!

Ja är i vecka 11+3 och ska ha i slutet på Juni! =)
    Ska in på KUB UL den 12 dec. =)

Detta är andra barnet. Första hade vi mycke komplikationer med, så jag är otroligt nervös för denna...

Grattis till er alla!

• IdaElinLivia040611

Hade också massa komplikationer med senaste graviditeten så förstår så väl vad du menar... Jobbigt att inte riktigt kunna slappna av.

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523
  • bejb

Går in i vecka 15 nu idag och idag är en bättre dag :) Ska festa till det med en riktigt hemmalagad "hotellfrukost" =) Vet inte om jag inbillar mig men det känns som det värsta illamåendet börjar vara borta,men jag hoppas verkligen det! =)
    Hur mår ni andra?

• Norrlandstöus
    bejb skrev 2011-12-06 07:49:07 följande:
    Går in i vecka 15 nu idag och idag är en bättre dag :) Ska festa till det med en riktigt hemmalagad "hotellfrukost" =) Vet inte om jag inbillar mig men det känns som det värsta illamåendet börjar vara borta,men jag hoppas verkligen det! =)
    Hur mår ni andra?

mitt illamående är borta men i natt vaknade jag och mådde såå fruktansvärt illa och var tvungen att springa på toa.. vet inte om det är nått annat eftersom det varit borta i ca 3 veckor nu.. en hotellfrukost är ju aldrig fel;D
  • IdaElinLivia040611

Mår inte heller lika illa  längre, kan komma lite grann då och då och jag e fortfarande väldigt hungrig av mig men annars mår jag himlans bra. Knappt nån molvärk, brösten ömmar bara om jag trycker på dom och min hy har blivit så fin igen, ett par veckor såg jag fan ut som ett spöke...:P Vecka 14 på fredag.

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Bf 120616
  • OHs mamma

Hungrig är bara förnamnet här....åt lunch för inte så länge sen, kanske 40 min sen och känner mig redan hungrig igen Skäms

Mitt illamående har bättrat sig också, men får små stunder då det kommer tillbaka rätt rejält och emellanåt spyr jag också.

Svar på tråden BF juni 2012