• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • M karl
    Jag är i v.15 nu och jag har inte gått upp ett enda kilo än. Många andra verkar få dessa härliga gravidmagar ganska snabbt. Har 3v kvar till RUL. Ska man vara orolig att liten inte växer där inne?

Baby to be paket, hur får man ett sånt? Finns det fler företag som skänker bort saker till gravida?
  • Moa Li

Berättade för elever på skolan idag att jag ska ha bebis lagom till skolavslutningen. Flera av dem hade redan gissat. Sa att jag börjar bli tjock om magen .. hehe. Är i vecka 14 och det syns verkligen. Jag trodde inte det skulle synas förrän efter jul eller i slutet av jan. Går in i 4 mån nu. Vi har fått se bebisen nu och jag känner mig lugn och tillfreds. Bra KUB-resultat och en liten krabat som sprattlade i magen. En spännande tid nu.

• RocketQueen
    M karl skrev 2011-12-08 19:18:41 följande:
    Jag är i v.15 nu och jag har inte gått upp ett enda kilo än. Många andra verkar få dessa härliga gravidmagar ganska snabbt. Har 3v kvar till RUL. Ska man vara orolig att liten inte växer där inne?

Baby to be paket, hur får man ett sånt? Finns det fler företag som skänker bort saker till gravida?
    Här kan du hitta allt du behöver babytobe.se/
  • Soffifi
    M karl skrev 2011-12-08 19:18:41 följande:

Du kan få en babybox från Barnens Hus/Babyproffsen beroende på vilket som är närmast. Sen är det ju Apoteksgruppen som lillalyckan länkat till. Från Libero får man en påse på BB, behövs inte beställas. Hittade också på Allt för föräldrar. Bli medlem där och registrera din graviditet så skickar de hem lite grejer. Kostar inget att bli medlem.

www.babybox.se/
    www.alltforforaldrar.se/gravidpaketet 
  • Fru HH

s85: fy fan va orättvist!!! Usch, jag lider med dig och hoppas allt går smidigt så ni fort kan försöka igen.
    Många många styrkekramar till dig!!!

• PetraK

s85: Ne va sorgligt :'(! Jäkla skit!
    Massa kramar till dej!

Svar på tråden BF juni 2012