• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Speedofsound

Zenoble: jag har inte gått ner nåt dock, äter massa mackor och annat istället.. :P jobbar också som kock och det är lite kämpigt med alla dofter som man avskyr :/
    Idaelin0406: Jag hoppas jag slipper att ha taskig matlust hela tiden.. :P

• Fru HH

God Jul allihopa! Hoppas ni får en fin helg. Tomte

• Soffifi
    Norrlandstöus skrev 2011-12-23 10:53:42 följande:
    nu har min kommit igång och kickar mamma ordentligt., så härligt! när sambon kommer hem och pratar med magen så blir det full rulle,. rul om 9 dagar och tiden står stilla!

GOD JUL PÅ ER ALLA:DTomte  
    Oj, vad tidigt! Särskilt om det är första barnet. Skönt att få känna att det finns liv därinne. :) 

God jul till dig med, och alla andra därute! 
  • zenoble
    Speedofsound skrev 2011-12-23 13:05:35 följande:
    Zenoble: jag har inte gått ner nåt dock, äter massa mackor och annat istället.. :P jobbar också som kock och det är lite kämpigt med alla dofter som man avskyr :/
    Idaelin0406: Jag hoppas jag slipper att ha taskig matlust hela tiden.. :P
    Ja fy jag hade inte kunnat jobba nu dessa första månaderna med illamåendet.. Hur har det gått för dig med det?
    Bra att du inte gått ner nåt i alla fall!

God Jul Tomte
  • Norrlandstöus
    Soffifi skrev 2011-12-23 16:10:05 följande:
    Oj, vad tidigt! Särskilt om det är första barnet. Skönt att få känna att det finns liv därinne. :) 

God jul till dig med, och alla andra därute! 

är i vecka 18 så så tidigt är det väl inte..eller? det e så härligt iaf:D
  • Speedofsound

Zenoble: Jo det har gått ganska bra. Har haft möjlighet att gå undan och vara i kallköket där dofterna inte är lika jobbiga.

Jag fick känna bebisen idag! Inga sparkar men lite bubblande :))

• Speedofsound

God jul på er! Vaknade 6:20 ch kunde inte somna om, så det fick bli ett bad :P Ha en fin och lugn jul nu och ta hand om er :)

• bejb

önskar alla mammor och blivande mammor en riktigt god jul! hoppas ni kan njuta av julmaten lite iallafall! jag äälskar julmat så jag hoppas det blir en bra dag utan illamående idag! Kram!

• Soffifi
    Norrlandstöus skrev 2011-12-23 17:46:42 följande:
    är i vecka 18 så så tidigt är det väl inte..eller? det e så härligt iaf:D
    Jag är i vecka 17+2 nu med andra barnet och känner ytterst små rörelser. Läkaren jag träffade i onsdags tyckte att det var väldigt tidigt när jag sa att jag redan känt lite rörelser. 
    Men känner du på utsidan också? 
Svar på tråden BF juni 2012